Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Prachtige reeks, enkele weken geleden nog in het gerechtshof geweest, echt knap gebouw moet ik zeggen, maar het gerechtshof krijgt hier wel een heel romantisch tintje vind ik.
2 en 3 zijn mijn favorieten, op foto 1 stoort het me een klein beetje dat de 2de wagen deels verdwijnt.
Canon EOS 350D | EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 II | Tokina M100 AT-X PRO D | Hoya R72 | Velbon CX-440 | LowePro Slingshot 100AW
Website : http://runaque.deviantart.com/
Compo, scherpte, kleur en crop helemaal goed!
HDR's kunnen erg mooi zijn zelfs al is het tot in het onnatuurlijke doorgevoerd. Maar hoe zwaarder toegepast hoe gevoeliger voor zichtbare onvolkomenheden. Zo zijn in de 2e zijn de halo's veel te duidelijk aanwezig. Jammer want de foto is "an sich" erg goed. De andere twee zijn erg mooi, zwaar HDR, maar mooi. In de 1e foto zie je zelfs de onoverkomelijke wolkverschuivingen als gevolg van de meerdere opnames, en het "verdwijnen" van de donkere auto rechts. Maar dat is ziften hoor! Ik probeer alleen wat verbeterpuntjes aan te geven.
Ik moet me er ook maar 's in gaan verdiepen...
Top plaatjes!
Comment