Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
2de is onwaarschijnlijk indrukwekkend! die HDR zijn vaak echt prachtig.
Canon R | Leica Q EF 35mm F1.4 L | RF 50mm F1.2 L | EF 85mm F1.2 L | EF 135mm F2.0 L
Manfrotto statiefjes | Elinchrom, Canon en Yongnuo lichtjes[/COLOR]
Foto 1: ik vind dat tankstation waar het in werkelijkheid staat al een sta in de weg (heeft niets te maken met het onderwerp, vind gewoon dat het niet thuishoort op de plaats waar het staat). Met het genomen standpunt op de foto lijkt het alsof het veel dichter bij het Bolivarplein staat. Zeer goed gevonden!
Foto 3: lijkt een beetje achter te hellen. Zijn die foto's bewerkt?
Mooi. Foto 1 vind ik prachtig gedaan, mooie sfeer en ongelooflijke dieptewerking.
Persoonlijk spreekt 2 me niet aan.
Foto drie is een niet in HDR uitgewerkt rood kruisje.
Deze twee zijn erg mooi
De tweede heeft mijn voorkeur... maar pas op met de halo's - ze zijn bijna niet te zien, maar het zou misschien nog minder kunnen.
Muggeziftertij van mijn kant. Erg mooi...
Comment