Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rust

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Rust

Graag jullie meningen
    Steven

Re: Rust

Spijtig van die overbelichte zetel, maar voor de rest is is het prachtig! Zijn al deze interieurfoto's van jouw huis eigenlijk?

Comment

voor een mooie resultaat had ik gordijnen opgehangen, nu heeft de zon/licht te veel strorende elementen opgeleverd.
      wel een strak interieur.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

was het mijn huis maar
        er was afgesproken om een doorzicht naar de tuin mee in beeld te nemen, dus geen gordijnen
        Steven

Comment

mooi, spijtig van de lichtvlek op de zetel zoals al vernoemd,
          en ik heb het gevoel dat ik hem liever "breder" zou hebben, maar ik weet natuurlijk niet of dat mogelijk was
          Canon Eos 40D + 70-200 f2.8 + 24-70 f2.8 + 50mm 1.8 + 18-55 + 28-90 + 75-300 USM III + Speedlite 420EX
          http://www.inframe.be

Comment

Toch iets te veel afgesneden naar mijn mening. Rechts mis je vanalles (een stuk zetel, een stuk stoel, een stuk luchter...). Ook mis je hier het gevoel van de lengte van de planken op de verdiepte vloer.
            Boven mis je dan weer een stuk om de hoogte van de ruimte (dankzij de "put") weer te geven.

Als je je echt in de architectuurfotografie wil verdiepen (en dat begint er, gezien je laatste posts, naar te neigen), zal je moeten beseffen dat het begrijpen van de architectuur minstens even belangrijk is als je kennis van de fotografie...

seppuku.
            Last edited by seppuku; 27 juli 2006, 17:22.

Comment

Iedere keer als ik zo'n beeld van jou bekijk dan denk ik, dit is wel dik in orde. En als ik dan de commentaar van Seppuku lees dan moet ik hem telkens weer gelijk geven.
              Seppuku kijkt blijkbaar nog iets verder

De compositie vind ik altijd geslaagd, mooie lijnen in het beeld.

Een vraagje, met welke brandpuntsafstand fotografeerde je dit interieur?
              SKurt.be
              www.SKurt.be

Comment

@seppeku: zeer goede opmerkingen (bedankt)

@skurt: sigma 10-20 op 10mm

@iedereen: bedankt voor de reakties
                Steven

Comment

De stoelen rechts zijn in beeld, als er meer opstonden zat er niet meer info in het beeld vind ik. Een kein beetje meer vloer had wel gemogen. Die zetel links, met de overbelichte vlek moest er van mij ook niet zo groot opstaan (geef niet meer info, want je ziet rechts al hoe de zetel eruit ziet) maarja, weinig aan te doen als ze het buitenzicht erbij wilden hebben. Is ook een beetje spijtig, ik zie liever de ramen overbelicht, is ietsje dromiger, afgesloten van het interieur dan.

Comment

Working...
                  X