Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
mooi, spijtig van de lichtvlek op de zetel zoals al vernoemd,
en ik heb het gevoel dat ik hem liever "breder" zou hebben, maar ik weet natuurlijk niet of dat mogelijk was
Toch iets te veel afgesneden naar mijn mening. Rechts mis je vanalles (een stuk zetel, een stuk stoel, een stuk luchter...). Ook mis je hier het gevoel van de lengte van de planken op de verdiepte vloer.
Boven mis je dan weer een stuk om de hoogte van de ruimte (dankzij de "put") weer te geven.
Als je je echt in de architectuurfotografie wil verdiepen (en dat begint er, gezien je laatste posts, naar te neigen), zal je moeten beseffen dat het begrijpen van de architectuur minstens even belangrijk is als je kennis van de fotografie...
Iedere keer als ik zo'n beeld van jou bekijk dan denk ik, dit is wel dik in orde. En als ik dan de commentaar van Seppuku lees dan moet ik hem telkens weer gelijk geven.
Seppuku kijkt blijkbaar nog iets verder
De compositie vind ik altijd geslaagd, mooie lijnen in het beeld.
Een vraagje, met welke brandpuntsafstand fotografeerde je dit interieur?
De stoelen rechts zijn in beeld, als er meer opstonden zat er niet meer info in het beeld vind ik. Een kein beetje meer vloer had wel gemogen. Die zetel links, met de overbelichte vlek moest er van mij ook niet zo groot opstaan (geef niet meer info, want je ziet rechts al hoe de zetel eruit ziet) maarja, weinig aan te doen als ze het buitenzicht erbij wilden hebben. Is ook een beetje spijtig, ik zie liever de ramen overbelicht, is ietsje dromiger, afgesloten van het interieur dan.
Comment