Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Heel sfeervolle reeks En idd de eerste komt bij bekend voor maar dan bij daglicht En jij bent voor de zonsondergang tot aan de molen in Ia geweest, 'k ben 's avonds niet verder geraakt dan Imerovigli
En idd de eerste komt bij bekend voor maar dan bij daglicht
Ik had beloofd dat ik 'm eens zou posten hee.
Oorspronkelijk geplaatst door vicky
En jij bent voor de zonsondergang tot aan de molen in Ia geweest, 'k ben 's avonds niet verder geraakt dan Imerovigli
Nochtans, een aanrader voor wie nog naar Santorini moet vertrekken, voor de sfeer alleen al... (niet vergeten hee Fotoshooter? ) Meer naar "het seizoen" toe zal het er natuurlijk wel druk worden, maar ja, moet je toch een keer gedaan hebben. Een huurauto is aan te raden... Niet alleen erg praktisch, maar ook voor de fun van het rijden zelve.
Prachtig! Lijkt wel of iedereen hier op Santorini geweest is... en ik moet nog gaan na de zomer, kzal straf mijn best moeten doen om dit hier te evenaren
Comment