Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik begin me stilaan af te vragen welk excuus jij thuis gebruikt om telkens weer zo laat thuis te komen
Zijn foto's misschien ?
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
erg mooi - wat mij betreft is de derde het mooist (fraaie kleuren weerspiegeld in het water). bijzondere lens ofzo gebruikt???
Echt bijzonder is die lens niet, maar in tegenstelling tot de 18-70 vroeger en de 12-24 nu die ik doorgaans voor dergelijke shots gebruik, stond bij de derde foto de Sigma 70-200 op mijn statief.
Overigens terechte opmerking over de verkeersborden.
Comment