Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

No 8 in flight

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • No 8 in flight


    No 8 in flight
    1/80" dus toch ook weer een panning shot
    (100% zeker het staat op zijn helm )



    Last edited by blauwzwart; 24 september 2024, 21:24.
    mijn website : klik

  • #2
    Prachtige actiefoto, kijk eens hoe hoog die springt!
    Gelukkig hebben die motorfietsen een lange veerweg zodat de klap bij het neerkomen nog "relatief" zacht kan zijn.


    Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
    Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

    Comment


    • #3
      Nog geen topper Peter maar komt al in de buurt. Voor de scherpte had 1/100ste misschien beter geweest. Maar dat is nu eigen aan panning. Veel schieten en weinig toppers over houden.

      Comment


      • #4
        Ik begrijp dat je ondertussen aan het oefenen bent met het pannen wat stilaan aan het lukken is , maar toch zie ik bij deze actie het nut er niet van in. Nu ook nog de compositie in gedachten steken en dan komt het allemaal in orde, toch botst hij toch weer bijna uit het kader.

        Comment


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door crosser Bekijk bericht
          Ik begrijp dat je ondertussen aan het oefenen bent met het pannen wat stilaan aan het lukken is , maar toch zie ik bij deze actie het nut er niet van in. Nu ook nog de compositie in gedachten steken en dan komt het allemaal in orde, toch botst hij toch weer bijna uit het kader.
          Klopt in die zin dat je de lucht niet in strepen kan trekken door te pannen - daar gaat wel een deel van de beweging verloren - volledig akkoord
          In bomen en de wielen daarentegen zie je wel de beweging
          Is dat beter - neen maar het straalt wel wat meer actie uit vind ik
          En ik ben niet tegen "bevroren" beelden - heb er ook gemaakt - de noppen en spaken bekijken op de banden kan ook leuk zijn
          Belangerijkste is dat men zich amuseert en de ingeving volgt van het moment
          Dank vr de comments
          mijn website : klik

          Comment


          • #6
            Je andere vond ik beter, en ook hier de scherpte maar net op het randje.
            Als je de twee hoofden eraf haalt vind ik het beter.
            I put the sexy in dyslexia

            Comment

            Working...
            X