Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Prachtige actiefoto, kijk eens hoe hoog die springt!
Gelukkig hebben die motorfietsen een lange veerweg zodat de klap bij het neerkomen nog "relatief" zacht kan zijn.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Nog geen topper Peter maar komt al in de buurt. Voor de scherpte had 1/100ste misschien beter geweest. Maar dat is nu eigen aan panning. Veel schieten en weinig toppers over houden.
Ik begrijp dat je ondertussen aan het oefenen bent met het pannen wat stilaan aan het lukken is , maar toch zie ik bij deze actie het nut er niet van in. Nu ook nog de compositie in gedachten steken en dan komt het allemaal in orde, toch botst hij toch weer bijna uit het kader.
Ik begrijp dat je ondertussen aan het oefenen bent met het pannen wat stilaan aan het lukken is , maar toch zie ik bij deze actie het nut er niet van in. Nu ook nog de compositie in gedachten steken en dan komt het allemaal in orde, toch botst hij toch weer bijna uit het kader.
Klopt in die zin dat je de lucht niet in strepen kan trekken door te pannen - daar gaat wel een deel van de beweging verloren - volledig akkoord
In bomen en de wielen daarentegen zie je wel de beweging
Is dat beter - neen maar het straalt wel wat meer actie uit vind ik
En ik ben niet tegen "bevroren" beelden - heb er ook gemaakt - de noppen en spaken bekijken op de banden kan ook leuk zijn
Belangerijkste is dat men zich amuseert en de ingeving volgt van het moment
Dank vr de comments
Comment