@comic:
Je bent de enige die hier het belang van de afstand tot onderwerp aanhaalt.
Afstand groot genoeg,en zo parallel mogelijk met de beweging.
Anders veranderen de afstanden en projectie op de sensor (voorwiel,rijder,achterwiel) teveel en krijg je nooit alles scherp.
Wat lengte van die strepen in de achtergrond betreft:die worden inderdaad bepaald door de sluitersnelhied.De dikte of hardheid zal afnemen als men een meer open diafragma gebruikt.
Ik vind het anders wel een mooie foto,waar de concentratie vanaf spat
Misschien die benaming panning laten vallen en het eerder als een actieportret catalogeren.
Want nu zit iedereen gefixeerd op die panning.
Je bent de enige die hier het belang van de afstand tot onderwerp aanhaalt.
Afstand groot genoeg,en zo parallel mogelijk met de beweging.
Anders veranderen de afstanden en projectie op de sensor (voorwiel,rijder,achterwiel) teveel en krijg je nooit alles scherp.
Wat lengte van die strepen in de achtergrond betreft:die worden inderdaad bepaald door de sluitersnelhied.De dikte of hardheid zal afnemen als men een meer open diafragma gebruikt.
Ik vind het anders wel een mooie foto,waar de concentratie vanaf spat
Misschien die benaming panning laten vallen en het eerder als een actieportret catalogeren.
Want nu zit iedereen gefixeerd op die panning.
Comment