Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Outdoor met vrienden

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Outdoor met vrienden

    Afgelopen maandag een dagje gaan karten in Genk met vrienden.
    Ondanks de constante regenen toch zelf wat kunnen rijden en tussendoor wat foto's kunnen maken.
    Gezien de hogere snelheid dan ik gewoon ben om te shooten, moet ik volgende keer de panning shots wel met een lagere sluitertijd maken.






    Karting photographer - www.mathijscornelissen.be

  • #2
    Mooie en kleurrijke beelden twee en drie hebben mijn voorkeur, is eens een andere benadering
    Zo veel mensen, zoveel meningen
    Groetjes Francine

    Comment


    • #3
      Ik heb ook een voorkeur voor de tweede en de derde.
      Bij de derde had ik liever links iets minder gezien (zodat persoon er af valt) en rechts iets meer.
      Bij de eerste kan je inderdaad met de sluitertijd nog iets langer en ik weet dat het veel gedaan wordt in dit type sporten maar ik ben helemaal geen fan van dat scheve. Soms kan het inderdaad een meerwaarde zijn maar in de meeste gevallen is het voor mij persoonlijk gewoon een scheve foto.
      I put the sexy in dyslexia

      Comment


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door aerts_bert Bekijk bericht
        Ik heb ook een voorkeur voor de tweede en de derde.
        Bij de derde had ik liever links iets minder gezien (zodat persoon er af valt) en rechts iets meer.
        Bij de eerste kan je inderdaad met de sluitertijd nog iets langer en ik weet dat het veel gedaan wordt in dit type sporten maar ik ben helemaal geen fan van dat scheve. Soms kan het inderdaad een meerwaarde zijn maar in de meeste gevallen is het voor mij persoonlijk gewoon een scheve foto.
        Ik volg Bert hier volledig in.

        Comment


        • #5
          Ik ben ook niet zo voor dat scheve om dynamiek te suggereren en al zeker niet bij de derde wat een portret is.

          Comment

          Working...
          X