Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Outdoor met vrienden
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Mooie en kleurrijke beelden twee en drie hebben mijn voorkeur, is eens een andere benaderingZo veel mensen, zoveel meningen
Groetjes Francine
-
Ik heb ook een voorkeur voor de tweede en de derde.
Bij de derde had ik liever links iets minder gezien (zodat persoon er af valt) en rechts iets meer.
Bij de eerste kan je inderdaad met de sluitertijd nog iets langer en ik weet dat het veel gedaan wordt in dit type sporten maar ik ben helemaal geen fan van dat scheve. Soms kan het inderdaad een meerwaarde zijn maar in de meeste gevallen is het voor mij persoonlijk gewoon een scheve foto.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door aerts_bert Bekijk berichtIk heb ook een voorkeur voor de tweede en de derde.
Bij de derde had ik liever links iets minder gezien (zodat persoon er af valt) en rechts iets meer.
Bij de eerste kan je inderdaad met de sluitertijd nog iets langer en ik weet dat het veel gedaan wordt in dit type sporten maar ik ben helemaal geen fan van dat scheve. Soms kan het inderdaad een meerwaarde zijn maar in de meeste gevallen is het voor mij persoonlijk gewoon een scheve foto.
Comment
Comment