Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
ik vind ze vrij aardig geslaagd. De auto hoeft niet per definitie in het midden van de foto te staan... persoonlijk laat ik in de rijrichting van de auto altijd wat meer plaats. Dit vind ik dus bij foto 1 minder geslaagd.
nog nooit deze techniek toegepast... maar ik vind het wel 2 mooie beelden, lichte voorkeur voor nr 2 vanwege de oranje kleur + die kleine reflectie ster boven het linker achterwiel, ook de compositie van nr 2 vind ik iets beter. lekkere kleuren in beide foto's !
Waar heb je precies gezeten? Ik ben er zelf namelijk ook geweest op tribune t5b.
Het 'pannen' is inderdaad niet echt makkelijk, op 1/125 zijn de meesten nog wel goed bij mij. Daarna ben ik steeds meer in stapjes verder gegaan tot 1/60, maar dan kun je echt 9 van de 10 foto's wissen.
volgend jaar gaan we weer maar dan waarschijnlijk ook naar t5 of t6. Het spannendste wat we op t9 hebben gezien was Alonso die z'n rempunt mist en door het gras gaat...
Canon 300D, Canon EFS 18-55 IS en een Tamron MACRO 1:2 AF 70-300mm F/4-5.6 Di LD
wishlist 430 EX
Ben ook geweest. Ik zat op tribune 11.
Niet te doen, geen enkel deftige foto kunnen nemen. , maar wel een mooi overzicht van het circuit.
Te onthouden voor volgend jaar.
Comment