Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

PARADIGIT ELE RALLY 2005

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• PARADIGIT ELE RALLY 2005

De winnaar van de PARADIGIT ELE RALLY 2005 zijn ERIK WEVERS en FLIP GODDE in hun TOYOTA COROLLA WRC. In wisselende weersomstandigheden waren deze 2 heren wederom te snel voor ieder ander !!

JAN DE WINKEL en JAN-ALBERT BOSSCHA in hun CLIO S1600 werden 6de. Helaas is de Clio op het onverharde niet voorruit te krijgen.. op de verharde wegen is hij zeker een van de allersnelste ! En wat een geluid komt er uit die auto zeg ! wauw !

HANS WEIJS en CAROL ROBBERS met hun VW GOLF 4 KITKAR werden 12de. Een mooi resultaat, maar helaas niet goed genoeg... volgende keer beter !

Canon 60D / Sigma ex 150mm 2.8 macro / Canon 28-105 F4 / Bigma 50-500 / Lowepro Minitrekker /

Re: PARADIGIT ELE RALLY 2005

Ik had er zelf misschien ook nog heen willen gaan, maar omdat ik een druk weekend had ben ik er maar niet heen gegaan.

Goede scherpe foto's, het enige wat er wat meer in had mogen zitten is snelheid of iets meer actie. Ze lijken zo stil te staan, maar dat neemt niet weg dat de foto's nog steeds goed zijn.
    Nikon D70 | Nikkor 50 1.8D | Tamron 17-50 2.8 | Sigma 50-500 4-6.3 | SB600 | Epson P2000 | Lowepro Minitrekker AW
    Racepics.nl

Comment

Working...
    X