Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ja, vrouwelijke scheidsrechter, was zeer goed hoor, ze stond haar mannetje.
Ik twijfelde een beetje, maar dacht het ook. Doet ze goed en terecht dat ze zich niet laat doen. Ik moet toch ook weer eens lang de voetbalvelden gaan denk ik als ik deze foto zie
Ik twijfelde een beetje, maar dacht het ook. Doet ze goed en terecht dat ze zich niet laat doen. Ik moet toch ook weer eens lang de voetbalvelden gaan denk ik als ik deze foto zie
S' morgens vroeg nu het begint te misten. Jeugdwedstrijden, knallers gegarandeerd !.
Oorspronkelijk geplaatst door Jos VanhengelBekijk bericht
De fotograaf krijgt van mij twee rode kaarten. Eén voor het afsnijden van de voeten van een speler, één voor de scheefstand van de foto.
Jos,
De neergehaalde spelers lag op enkele meters van mijne camera, als jij die met beide benen erop kan zetten met een 300mm dan ben je de held van de dag. Twee, de scheefstand rechtgezet en dan snij ik hem nog meer uit beeld, is dat dan beter.
Maar de betere sportfotografen staan altijd langs de kant. Domme opmerking als je het mij vraagt.
Oorspronkelijk geplaatst door Jos VanhengelBekijk bericht
De fotograaf krijgt van mij twee rode kaarten. Eén voor het afsnijden van de voeten van een speler, één voor de scheefstand van de foto.
Rode kaarten gelijk?!
Gele kaart oke, en dan nog niet eens de omstandigheden kennen. Beide kaarten worden naderhand kwijtgescholden, al vind ik de rechtgezette foto wel beter als ik eerlijk ben.
En als ik nog een tip mag geven, druk de achtergrond ietsjes weg en accentueer de onderwerpen iets meer. Zo spreekt de foto meer, nu is er veel achtergrond wat het beeld wat rommelig maakt ondanks de schone achtergrond.
P.s. als ie weg moet, roep even!
Dan haal ik 'm gelijk weg.
De een kan niet zo goed met kritiek omgaan en de ander is niet volwassen genoeg om met dat gegeven om te gaan en gaat van zich af trappen.
Wees allebei eens verstandig. Pixelboy: probeer kritiek eens als opbouwend te zien. Er valt genoeg te verbeteren aan de foto's, doe dat en ze worden nóg beter. Want ze zijn op zich prima, maar met wat verbetering gaan ze met sprongen vooruit.
Jos Vanhengel: wees eens wat beschaafder en als je iets niet aanstaat, laat het dan links liggen en ga verder. Als je het idee hebt dat je commentaar genegeerd wordt, steek er dan ook geen moeite meer in.
De een kan niet zo goed met kritiek omgaan en de ander is niet volwassen genoeg om met dat gegeven om te gaan en gaat van zich af trappen.
Wees allebei eens verstandig. Pixelboy: probeer kritiek eens als opbouwend te zien. Er valt genoeg te verbeteren aan de foto's, doe dat en ze worden nóg beter. Want ze zijn op zich prima, maar met wat verbetering gaan ze met sprongen vooruit.
Jos Vanhengel: wees eens wat beschaafder en als je iets niet aanstaat, laat het dan links liggen en ga verder. Als je het idee hebt dat je commentaar genegeerd wordt, steek er dan ook geen moeite meer in.
Nou, en nu weer over tot de orde van de dag.
(Als mod klinkt dat als muziek in mijn oren.)
Volledig mee eens.
Dit is de enige en juiste ingesteldheid die hier zou moeten heersen.
Jaren aan een stuk heeft hij hier gepost, nooit was het hem teveel en vooral....................................hij heeft GEEN lange tenen.
Ik moet eerlijk toegeven, ik gaf hier omzeggens nooit mijn mening maar ik kon wel genieten van zijn heel mooie foto's.
Ik hoop dat hij nog terugkomt met foto's van de jeugdploegen van Club Brugge.
Wie zich niet naar behoren gedraagt op het forum zullen we deze in de toekomst de nodige tijd geven zich te bedenken om in de toekomst zulke conflicten te vermijden.
Comment