Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
leuk maar zou hem een beetje kantelen.
tis nu net of ze bergafwaarts rijden.
grt,bouk.
.
Ge ziet toch duidelijk dat Martin naar boven kijkt ?
En als we Kwiatkowski zien, dan merk je duidelijk aan zijn gezicht dat die man aan het afzien is (nog nooit iemand zo zien kijken die bergaf aan het rijden is).
@ Gregory : mooie
Ge ziet toch duidelijk dat Martin naar boven kijkt ?
En als we Kwiatkowski zien, dan merk je duidelijk aan zijn gezicht dat die man aan het afzien is (nog nooit iemand zo zien kijken die bergaf aan het rijden is).
Martin kijkt naar de fotograaf.
en Kwiatkowski kijk altijd zo.
vind je verweer niet sterk hoor.
kijk eens naar die staande toeschouwer, staat achterover.
en ook de zittende toeschouwer hangt achterover.
allemaal aanwijzingen dat het daar niet echt stijl was.
ook de weg loopt van rechts naar links gezien naar omlaag.
al dus die indruk wordt gewekt in deze foto.
grt,bouk.
Martin kijkt naar de fotograaf.
en Kwiatkowski kijk altijd zo.
vind je verweer niet sterk hoor.
kijk eens naar die staande toeschouwer, staat achterover.
en ook de zittende toeschouwer hangt achterover.
allemaal aanwijzingen dat het daar niet echt stijl was.
ook de weg loopt van rechts naar links gezien naar omlaag.
al dus die indruk wordt gewekt in deze foto.
grt,bouk.
Bon, we houden er dus een totaal verschillende mening op na.
Kan me niet vinden in je diverse stellingen.
Martin kijkt volgens jou naar de camera. Kan het misschien zijn dat hij kijkt naar waartoe ze nog moeten (kijken naar de verte ?) ?
Bedankt voor de reacties, ik geef hierbij een korte toelichting en een up.
De foto is genomen in een haarspeldbocht en het was daar in die bocht inderdaad vlak. Persoonlijk vond ik ook niet dat de foto het idee gaf dat de renners bergafwaarts reden, maar de update die geplaatst is vind ik persoonlijk toch nog iets beter omdat je zo echt het idee krijgt dat ze naar boven rijden.
Comment