Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooi - Op 200mm zie ik dus blijkbaar toch ergens een plek gevonden waar je redelijk achteruitkon.
Het groene op de voorgrond had voor mij niet gehoeven
Peter
Mooi - Op 200mm zie ik dus blijkbaar toch ergens een plek gevonden waar je redelijk achteruitkon.
Peter
Dit is toch de perfecte opname, goede panning, scherpte, kleuren...en een zeer mooie (groene) egale achtergrond...
"Te laat komen is gebrek aan respect, niet aan tijd"
de ideale situatie vind je nooit en dit moet je er maar bijnemen, hier is moeite gedaan om een mooi plekje te vinden en laten we eerlijk zijn, hooglede is geen toplocatie om mooie achtergronden en voorgronden te vinden, je moet het doen met wat je hebt en eyereflection heeft dit perfect gedaan met de omstandigheden die er waren. nice
Peter
Blauwzwart, het groen op de voorgrond is daar nu eenmaal. Prachtige foto.
Schitterende panning, mooie compositie en achtergrond! En toch vond ik de foto net niet spetteren en een lichte groene waas hebben. Na zelf wat te spelen in Lightroom kwam ik tot de volgende aanpassing (omdat laten zien meer zegt dan woorden):
Comment