Philippe Gilbert @ BK Tijdrijden Hooglede
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Philippe Gilbert @ BK Tijdrijden Hooglede
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
-
Re: Philippe Gilbert @ BK Tijdrijden Hooglede
Mooie panning, groen stoort me wel niet echt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door aerts_bert Bekijk berichtMooie panning, groen stoort me wel niet echt.
Comment
-
@blauwzwart - ja er was een klein stuk land die onbewerkt was waar ik ver genoeg achteruit kon.
Voor mij stoort het groen niet echt en er zit ziezo een stukje voor het voorwiel dus als ik meer crop ga je het toch nog steeds zien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk berichtMooi - Op 200mm zie ik dus blijkbaar toch ergens een plek gevonden waar je redelijk achteruitkon.
Het groene op de voorgrond had voor mij niet gehoeven
Peter"Te laat komen is gebrek aan respect, niet aan tijd"
Comment
-
-
de ideale situatie vind je nooit en dit moet je er maar bijnemen, hier is moeite gedaan om een mooi plekje te vinden en laten we eerlijk zijn, hooglede is geen toplocatie om mooie achtergronden en voorgronden te vinden, je moet het doen met wat je hebt en eyereflection heeft dit perfect gedaan met de omstandigheden die er waren. nice
Comment
-
Ik zou hem eens omdraaien zodat hij van rechts naar links rijdt. Zal mijn gedacht nog sterker zijn.Dirre - dirkcatteeuw@telenet.be
----------------------------------------------
Nikon-spul en een beetje glas in een Tamrac zakske
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dirre Bekijk berichtIk zou hem eens omdraaien zodat hij van rechts naar links rijdt. Zal mijn gedacht nog sterker zijn.
Petermijn website : klik
Comment
-
hele goeie! goede pan en leuke achtergrond!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk berichtMooi - Op 200mm zie ik dus blijkbaar toch ergens een plek gevonden waar je redelijk achteruitkon.
Het groene op de voorgrond had voor mij niet gehoeven
Peter
Comment
-
Schitterende panning, mooie compositie en achtergrond! En toch vond ik de foto net niet spetteren en een lichte groene waas hebben. Na zelf wat te spelen in Lightroom kwam ik tot de volgende aanpassing (omdat laten zien meer zegt dan woorden):
Aanpassingen in LR:
Temperatuur +1
Kleurtint +23
Belichting +.56
Hooglichten +46
Witte tinten +11
Zwarte tinten -13
En om het groen weer terug donker te krijgen:
Groen: Kleurtoon +13
Verzadiging -10
Luminantie -54Groetjes, KC
www.sportbeelden.com