Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Tja, wanneer je gaat pannen bij dieren waarvan het volledige lichaam in beweging is, dan is de kans inderdaad heel erg groot dat het onderwerp te veel bewogen zal zijn natuurlijk. En naar mijn bescheiden mening is ook maar een klein deel van de jockey scherp te noemen...
Eerlijk gezegd, ik vind hem niets waard die foto. Mijn mening natuurlijk.
Zo cru zou ik het niet gezegd hebben, maar eerlijk gezegd vind ik er ook weinig aan... Het is niet de eerste panningfoto van paarden die ik zie, en tot nog toe heeft geen enkele dergelijke foto mij ooit kunnen bekoren.
Oorspronkelijk geplaatst door Black B@nditBekijk bericht
Je mag af en toe eens afwijken van de regels, dat kan ook wel eens mooie plaatjes opleveren zoals de foto hierboven .
Afwijken van de regels mag zeker. Maar een afwijking op de regel(s), betekent niet per definitie innovatieve en/of goede plaatjes...
Een foto als deze wordt door velen afgebroken, of zelfs per direct naar de vuilnisbak verwezen. Bovenstaande haalt de HOF. En in wezen zijn het bijna identieke foto's met een ander onderwerp...
Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527
Tja, wanneer je gaat pannen bij dieren waarvan het volledige lichaam in beweging is, dan is de kans inderdaad heel erg groot dat het onderwerp te veel bewogen zal zijn natuurlijk. En naar mijn bescheiden mening is ook maar een klein deel van de jockey scherp te noemen...
Zo cru zou ik het niet gezegd hebben, maar eerlijk gezegd vind ik er ook weinig aan... Het is niet de eerste panningfoto van paarden die ik zie, en tot nog toe heeft geen enkele dergelijke foto mij ooit kunnen bekoren.
Afwijken van de regels mag zeker. Maar een afwijking op de regel(s), betekent niet per definitie innovatieve en/of goede plaatjes...
Een foto als deze wordt door velen afgebroken, of zelfs per direct naar de vuilnisbak verwezen. Bovenstaande haalt de HOF. En in wezen zijn het bijna identieke foto's met een ander onderwerp...
Wat betekend dat de ene het mooi vindt en de andere niet. Maar, ik respecteer ieders mening.
Allez mensen....Deze plaat spat toch qua dynamiek van het scherm..Kijk eens goed naar de fotografie en dan naar de technische kant..
Ik heb in menig sportblad al veel minder gezien hoor..
Deze is gewoon af voor mij.Scherp of niet scherp..de actie staat erop en das wat telt...En mijn persoonlijke mening doet niks ter zake maar mag ik laten gelden.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Comment