Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

hop paardje hop

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: hop paardje hop

Eerlijk gezegd, ik vind hem niets waard die foto. Mijn mening natuurlijk.

Comment

Blijkbaar een foto die tegengestelde reacties uitlokt.
      Toch wil ik jullie bedanken voor het geven van je mening en voor de felicitaties.
      Met vriendelijke groeten,
      Bernus

Comment

Proficiat met je HoF
        - Photography made me look at things differently -

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
          Ruiter mooi scherp, paard nét iets teveel bewogen.

Blijven oefenen.
          Tja, wanneer je gaat pannen bij dieren waarvan het volledige lichaam in beweging is, dan is de kans inderdaad heel erg groot dat het onderwerp te veel bewogen zal zijn natuurlijk. En naar mijn bescheiden mening is ook maar een klein deel van de jockey scherp te noemen...

Oorspronkelijk geplaatst door pixelboy Bekijk bericht
          Eerlijk gezegd, ik vind hem niets waard die foto. Mijn mening natuurlijk.
          Zo cru zou ik het niet gezegd hebben, maar eerlijk gezegd vind ik er ook weinig aan... Het is niet de eerste panningfoto van paarden die ik zie, en tot nog toe heeft geen enkele dergelijke foto mij ooit kunnen bekoren.

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
          Je mag af en toe eens afwijken van de regels, dat kan ook wel eens mooie plaatjes opleveren zoals de foto hierboven .
          Afwijken van de regels mag zeker. Maar een afwijking op de regel(s), betekent niet per definitie innovatieve en/of goede plaatjes...

Een foto als deze wordt door velen afgebroken, of zelfs per direct naar de vuilnisbak verwezen. Bovenstaande haalt de HOF. En in wezen zijn het bijna identieke foto's met een ander onderwerp...
          Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Voltigeur Bekijk bericht
            Tja, wanneer je gaat pannen bij dieren waarvan het volledige lichaam in beweging is, dan is de kans inderdaad heel erg groot dat het onderwerp te veel bewogen zal zijn natuurlijk. En naar mijn bescheiden mening is ook maar een klein deel van de jockey scherp te noemen...

Zo cru zou ik het niet gezegd hebben, maar eerlijk gezegd vind ik er ook weinig aan... Het is niet de eerste panningfoto van paarden die ik zie, en tot nog toe heeft geen enkele dergelijke foto mij ooit kunnen bekoren.

Afwijken van de regels mag zeker. Maar een afwijking op de regel(s), betekent niet per definitie innovatieve en/of goede plaatjes...

Een foto als deze wordt door velen afgebroken, of zelfs per direct naar de vuilnisbak verwezen. Bovenstaande haalt de HOF. En in wezen zijn het bijna identieke foto's met een ander onderwerp...

Wat betekend dat de ene het mooi vindt en de andere niet. Maar, ik respecteer ieders mening.

Pixelboy

Comment

Vind de beweging juist goed...
              Jockey is in ieder geval scherp, Dikke proficiat met je HOF.
              Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
              MIJN WEBSITE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk bericht
                Ik sluit me hierbij aan. Proficiat!
                Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

Comment

Proficiat met je knappe HoF ... beetje laat maar nu pas de tijd gevonden om je felicitatie's over te brengen
                  Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk bericht
                    Oorspronkelijk geplaatst door Nelita Bekijk bericht
                    Ik sluit me hierbij aan. Proficiat!

De jockey is het scherpste van de foto en zelfs diè is maar voor een heel beperkt deeltje scherp.
                    Ik snap niet echt alle opwinding omtrent deze foto
                    Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

Comment

Allez mensen....Deze plaat spat toch qua dynamiek van het scherm..Kijk eens goed naar de fotografie en dan naar de technische kant..
                      Ik heb in menig sportblad al veel minder gezien hoor..
                      Deze is gewoon af voor mij.Scherp of niet scherp..de actie staat erop en das wat telt...En mijn persoonlijke mening doet niks ter zake maar mag ik laten gelden.
                      Mvg, Pascal,Schoonspikke
                      Als je schiet..schiet dan raak!
                      500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                        Scherp of niet scherp..de actie staat erop en das wat telt...
                        Waarom doen we dan eigenlijk nog moeite en kosten om scherpe foto's te maken, met de scherpste en snelste AF-objectieven?

Comment

Working...
                        X