![](http://users.telenet.be/lennendescamps/%C2%A9www.lennendescamps.be%2001.jpg)
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
-> Le Mans 2012 Audi R18 #1 Sunrise @ Mulsanne
Collapse
X
-
-
Re: -> Le Mans 2012 Audi R18 #1 Sunrise @ Mulsanne
Prachtige foto !
-
!
gr, Marc1Dx & 5DIV*16-35L f4.0*24-70L II f2.8*70-200L II f2.8 * Sigma sports 150-600mm
www.facebook.com/photographympictures[/COLOR][/I]
Comment
-
chique met die ondergaande zon
Comment
-
-
Mooie sfeerfoto
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pietsever Bekijk berichtchique met die ondergaande zon
Correctie, was opkomende zonrond 5u stonden we aan Arnage en daarna doorgereden naar Mulsanne. Schitterend die sfeer tijdens de opkomende zon!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dennisdw Bekijk berichtSchitterende plaat!!! Lekker sfeertje waarbij de stralen van de opkomende zon (linksboven) mooi zichtbaar zijn. Knap werk
Het is echt wel de moeite om vroeg op te staan, doet wel even zeer als het alarm afgaat maar de sfeer is schitterend s morgensEn zeker met een koffie en een croissant in de hand. Overal zie je mensen in de slaapzak langs circuit liggen. De ene uit liefhebberij de andere behoorlijk aangeschoten, er zijn van soorten.
En eerlijk, ik heb er ook een paar dagen over gedaan om te bekomen van de korte nachten (lees geen) en de lange fietstochten die daarop volgden om zoveel mogelijk te zien.
Comment
-
-
Deze mag van mij rechtstreeks van het circuit zo in den HoF !
Prachtlicht en compositie, vroeg opstaan geeft inderdaad mooie beelden...
Comment
-
Ja hoor, super foto. Alles is al gezegd door mij voorgangers, ik volg dus
TomCanon EOS500D - EF-S 18-55 f3.5-5.6 IS - EF 50 f1.8 II - EF 70-300 f4-5.6 iS USM - Canon Speedlite 430EX II
Mijn Website
Comment
Comment