Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Rally van Ieper 2012
Collapse
X
-
Rally van Ieper 2012
Labels: Geen
-
-
Re: Rally van Ieper 2012
Niemand? is hij zo slecht?
-
Vindt hem wel mooi,
mss net dat iets meer beweging in de foto was leuk geweest!
MVG
Comment
-
Ik volg vorige comment, wielen moeten goed zichtbaar draaien, en de Mini toch goed scherp.
Foto is wel mooi vlijm-scherp. En ge hebt ne goeie gekozen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nik Heyden Bekijk berichtIk volg vorige comment, wielen moeten goed zichtbaar draaien, en de Mini toch goed scherp.
Foto is wel mooi vlijm-scherp. En ge hebt ne goeie gekozen
Dit is meer foto die men gebruikt in de boekskes waar scherpte belangrijker is dan compositie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pietsever Bekijk berichtDit is meer foto die men gebruikt in de boekskes waar scherpte belangrijker is dan compositie
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter_73 Bekijk berichtWaar slaat dit eigenlijk op???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pietsever Bekijk berichtop een mening, dat vraag je toch als je je foto post.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter_73 Bekijk berichtnee, ik bedoel de uitspraak die ik heb aangehaald uit je quote.... weet niet waar je dat heb gehaald... waarom zou scherpte voorkeur hebben op compositie in de "boekskes"?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pietsever Bekijk berichtvoor foto's in bladen is belangrijk dat auto erop staat, de experimenten die je doet komen bijna nooit in de bladen
Comment
Comment