Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Close-up van Davide Giugliano op zijn Ducati 1098R

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Close-up van Davide Giugliano op zijn Ducati 1098R

Sta me toe om te zeggen (ik reageer niet veel) dat ik dit toch wel erg goed vind.
    Ik kan me voorstellen dat een aantal mensen zich stoort aan "de compo" maar ik vind dat de scherpte en vooral de blik van de piloot hier alle kritiek overcompenseren.
    Het is leuk om eens een menselijk aspect te zien in die overvloed aan techniek.
    Moest de piloot Rossi heten, dan stond hij al op zijn site. Tegen betaling.

Voor mij ook de HOF

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
      Sta me toe om te zeggen (ik reageer niet veel) dat ik dit toch wel erg goed vind.
      Ik kan me voorstellen dat een aantal mensen zich stoort aan "de compo" maar ik vind dat de scherpte en vooral de blik van de piloot hier alle kritiek overcompenseren.
      Het is leuk om eens een menselijk aspect te zien in die overvloed aan techniek.
      Moest de piloot Rossi heten, dan stond hij al op zijn site. Tegen betaling.

Voor mij ook de HOF
      volledig mee akkoord
      Mijn Blog
      D3100 - AF-S DX Nikkor 18-55 mm - AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR -Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX

Comment

inderdaad zeker HOF waard
        soms raar dat er foto's HOF halen dat je zegt
        en dan een foto als deze er moet geschreeuwd worden om hem HOF te maken
        http://www.pietervh.com/
        http://www.flickr.com/photos/pieter776/

Comment

Iedereen bedankt voor de positieve reacties!!! Erg leuk om alle reacties te lezen.

Oorspronkelijk geplaatst door pietsever Bekijk bericht
          soms raar dat er foto's HOF halen dat je zegt
          en dan een foto als deze er moet geschreeuwd worden om hem HOF te maken
          Op de meeste fora is naar mijn bescheiden mening Sportfotografie het ondergeschoven kindje. Echter blijft het maken van keuzes betreffende foto's altijd een persoonlijke, en niet iedereen heeft dezelfde voorkeur/smaak (gelukkig maar). Door jullie leuke reactie is hij voor mij persoonlijk al een soort van HOF

Comment

Working...
          X