Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Zoals gewoonlijk een mooi verzorgde actiefoto. Nu valt de ruis in de achtergrond me wel op. Niet dat het me stoort. Voor afdruk maakt het zeker niet uit. Wel technisch intressant in hoeverre je de foto hebt moeten corrigeren ( bv contrasten) door de mist? Vaak geeft mist een flets, vlak kleurbeeld. Of geeft die D300s altijd zo'n prestatie bij iso 1000.
iso 1000? netjes! Mooie foto!
Alhoewel nikons hier natuurlijk de beste in zijn. Tijdje geleden een 3d in handen gehad - op 10.000 nog een veels te mooie foto! Onbeschoft gewoon - dat dat kan!
Oorspronkelijk geplaatst door David VerdonckBekijk bericht
Zoals gewoonlijk een mooi verzorgde actiefoto. Nu valt de ruis in de achtergrond me wel op. Niet dat het me stoort. Voor afdruk maakt het zeker niet uit. Wel technisch intressant in hoeverre je de foto hebt moeten corrigeren ( bv contrasten) door de mist? Vaak geeft mist een flets, vlak kleurbeeld. Of geeft die D300s altijd zo'n prestatie bij iso 1000.
Comment