Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Club - Cercle 1 - 0

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Club - Cercle 1 - 0

Gisteren de wedstrijd tussen Club en Cercle gedaan. Er hing een lichte mist in het stadion.

Bedankt voor het kijken.
    Pixelboy

Re: Club - Cercle 1 - 0

Zoals gewoonlijk een mooi verzorgde actiefoto. Nu valt de ruis in de achtergrond me wel op. Niet dat het me stoort. Voor afdruk maakt het zeker niet uit. Wel technisch intressant in hoeverre je de foto hebt moeten corrigeren ( bv contrasten) door de mist? Vaak geeft mist een flets, vlak kleurbeeld. Of geeft die D300s altijd zo'n prestatie bij iso 1000.

Gr David
    Gr David

Comment

iso 1000? netjes! Mooie foto!
      Alhoewel nikons hier natuurlijk de beste in zijn. Tijdje geleden een 3d in handen gehad - op 10.000 nog een veels te mooie foto! Onbeschoft gewoon - dat dat kan!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David Verdonck Bekijk bericht
        Zoals gewoonlijk een mooi verzorgde actiefoto. Nu valt de ruis in de achtergrond me wel op. Niet dat het me stoort. Voor afdruk maakt het zeker niet uit. Wel technisch intressant in hoeverre je de foto hebt moeten corrigeren ( bv contrasten) door de mist? Vaak geeft mist een flets, vlak kleurbeeld. Of geeft die D300s altijd zo'n prestatie bij iso 1000.

Gr David
        www.davidverdonck.be
        Tja, en zeggen dat ik niet tevreden ben met de prestaties van de D300S.
        Had er meer van verwacht.

Naar mijn menig en daar spaar ik nu voor, zal mijn volgende de D3S worden.

Bedankt voor de commentaar.
        ¨Pixelboy

Comment

De actie mooi vastgelegd.

groeten,

Rudi
          www.photo-rudi.be

Comment

Working...
          X