Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
inderdaad, super het moment bevroren, maar wat een vreselijke achtergrond. Die man met fluovest naast de kussens trekt bijna meer aandacht dan de motor.
inderdaad, super het moment bevroren, maar wat een vreselijke achtergrond. Die man met fluovest naast de kussens trekt bijna meer aandacht dan de motor.
groeten
Maarten
Tja, 't is ook een straatcircuit ,en daar kan je de toeschouwer & marshall niet zomaar wegtoveren!
Grts Maddy
Legendarische wedstrijd en knap beeld.
MIsschien de man met de oranje jas wegcroppen voor een minder centrale compo?
mvg,
Ik heb de crop al geprobeerd, maar vind dan dat de motorijder te krap in het beeld zit, en dat vind ikzelf niet mooi. Voor mij mag het zo, mét marshall (man met oranje vest) , die hoort er gewoon bij
zonder die marschal had jij daar niet kunnen staan, want dan wordt er niet gereden.
dit zijn actie foto's, voor een mooie achtergrond moet je een andersoort foto maken, bloemen bv.
ik vind hem super,
gr wilco
Canon 30D- Canon 70-200mm L F2.8 IS USM / Canon 24-105 F4 L USM IS/ speedlite 430EX
Mooi moment maar idd de achtergrond maakt of kraakt een foto
Oorspronkelijk geplaatst door wilco v dijkBekijk bericht
zonder die marschal had jij daar niet kunnen staan, want dan wordt er niet gereden.
dit zijn actie foto's, voor een mooie achtergrond moet je een andersoort foto maken, bloemen bv.
ik vind hem super,
gr wilco
Ik zou eens goed op dit forum kijken hoor staan genoeg voorbeelden dat het wel kan.
Makkelijk excuus noem ik dit, het is nog steeds de fotograaf die bepaald waar hij gaat staan ....
Het moeilijke bij deze foto's is een mooi moment met snelheid + een rustige achtergrond
Ik heb de crop al geprobeerd, maar vind dan dat de motorijder te krap in het beeld zit, en dat vind ikzelf niet mooi. Voor mij mag het zo, mét marshall (man met oranje vest) , die hoort er gewoon bij
Grts Maddy
Ik moet mezelf eventjes corrigeren. Ik bedoelde de man met de oranje jas aan de rechterkant (achter de vrouw met de rode jas). Zo komt je onderwerp op een sterk punt te liggen en heeft hij voldoende ruimte vooraan.
De marshall stoort mij ook niet.
Excuses voor de verwarring.
Tijdens de TT race of trainingen , wordt de openbare weg afgesloten, het is een stratencircuit!!! Waar je staat blijf je staan tot de security de weg weer opent. En ik kan je vertellen , we hebben al eens "uren " moeten wachten wegens een accident.
De " Ballaugh Bridge" is een bekende plaats, bijna élke moto jumpt daar, spektakel alom.
Ge kunt u wel inbeelden, dat het daar drummen is voor een goed plaatske ! En ze zijn streng, de marshals, bij overtreding kan de race stilgelegd worden!
Ik stond bij deze foto in iemand zijn voortuintje, voor een paar Duvelkes waren we welkom
Thanks voor de comments !
Grts Maddy
Met de achtergrond heb ik geen problemen.
Vind het licht, zo met de zon in de rug minder. Kon je hier geen foto's maken op een
ander moment van de dag?
Met de achtergrond heb ik geen problemen.
Vind het licht, zo met de zon in de rug minder. Kon je hier geen foto's maken op een
ander moment van de dag?
Comment