Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

skatepark mechelen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• skatepark mechelen

gisterenavond eens wat gaan experimenteren met skate gecombineerd met avondlicht
    meningen en opbouwende kritiek graag

DSC_3675-7 by thibault_93, on Flickr
    nikon d7000 met sigma 17-50 f2.8
    kijk eens naar die flickr daar!

Re: skatepark mechelen

Ik zou de foto graag wat groter zien (800 à 900 pixels), want dan is hij makkelijker te beoordelen...
    www.wolves-fotografie.nl en www.komfotograferen.nl
    Voor al uw foto-opdrachten, fotografie workshops en privé-lessen fotografie en/of fotobewerking.

Comment

dit was de maximum grootte die ik kon embedden vanuit flickr volgens de forumregels (denkik). maar als je klickt op de afbeelding of de linkjes eronder kan flickr het wat groter maken voor u

Comment

Ik zou wat werken aan de cadrage. Je ziet niet wat de rider doet. Je ziet niet vanwar hij komt en naar waar hij gaat. De beste foto uit je set vind ik persoonlijk

Qua belichting ander heel goed, alleen goed opletten dat je altijd de voorkant van de rider neemt, ass-shots zeggen alweer minder.

[Mod-LesC]Omdat je afbeelding de BD-maxima (900 pixels langste zijde) overschrijdt, is-ie achter een linkje geplaatst. Graag een kleinere versie opladen, en dan je post aanpassen dmv de <Aanpassen> knop. Dank voor je begrip en je medewerking.[/Mod]
        Last edited by LesC; 17 juli 2011, 12:45. Reden: Foto achter linkje geplaatst

Comment

Ik snap het. Weet je hou je dat het best op kunt lossen? Door zelf je foto te verkleinen naar het juiste formaat met Photoshop (of een ander fotobewerkingsprogramma) en hem vervolgens met dat formaat op Flickr zetten. Je zult zien dat je dan een veel betere kwaliteit krijgt vwb de scherpte en dergelijke. Nu gaat Flickr namelijk voor je verkleinen en gooit daar nog wel een naverscherping overheen, maar dat wordt nooit zo mooi (zie bijvoorbeeld de storende witte randjes bij de benen van de skater die door de verscherping van Flickr zijn ontstaan). Vandaar dat je het beter zelf handmatig kan doen.

De foto:
          Ik vind de beweging in de rechterhand van de skater niet prettig kijken. Het was niet het eerste waar mijn oog op viel, maar nadat ik het eenmaal zag, bleef het wel mijn aandacht trekken. Je geeft aan dat het avond is, maar omdat je nog duidelijk licht ziet en dat in combinatie met de blauwe lucht, doet het mij meer aan een mooie zonnige dag denken.
          Ik zou het gezicht van de skater graag gezien hebben, maar dat heb je natuurlijk niet altijd voor het kiezen.
          Voor al uw foto-opdrachten, fotografie workshops en privé-lessen fotografie en/of fotobewerking.

Comment

Die andere foto vind ik idd ook beter! Alleen zou ik daar de kijkende skater er even af croppen zodat de skater in actie alle aandacht krijgt.

Comment

Ik ga ook mee met de meeste omerkingen van hierboven.
              Verder zou ik ook op de achtergrond letten. Deze is nu storend.
              I put the sexy in dyslexia

Comment

bedankt allemaal.
                ik zal in het vervolg zelf op voorhand verkleinen en beter opletten dat de afstoot en landing er mee op staan.
                de onscherpe armen vond ik zelf ook zeer spijtig en stonden op veel foto's, ik heb vaak moeten inflitsen, anders waren er lastige schaduwen of te kleine dof waardoor ik vaker miste. ik heb momenteel enkel de ingebouwde flitser voor in te flitsen. dus ik werd gelimiteerd tot een sluitertijd van 1/320 s. hopelijk komt hier verandering in wanneer ik een sb-900 in mijn tas heb zitten .

@ wolves: het was weldegelijk avond (voor mij toch) ergens tussen 21 en 22 uur.

Comment

De sb-900 is een mooie flitser (beter dan de Canon equivalent) dus ik ben heel benieuwd wat je daar straks allemaal mee gaat maken.

Comment

Ik heb net even naar je flickr gekeken (wat een rare zin ) en voor mij is nr DSC_2173-1 de beste uit de reeks. Vind hem heel goed qua standpunt, kleur en compo! Ook de foto daarna, de camera on drugs vind ik bakken sfeer hebben.
                    https://www.tinicleemputfotografie.com/

Comment

Working...
                    X