Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wtcc

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Wtcc

hallo
    vrijdag even naar wtcc gaan zien in zolder .daar ik geen toegang had maar achter de draad gewerkt .met dit als resultaat .gr benn

Re: Wtcc

blijkbaar niet goed genoeg na zoveel maal bekeken en geen reactie

Comment

voor mij toch wel knappe pic,alles zit goed..scherpte beweging in de wielen
      een klein opstakel (paaltje) midden onderaan de foto weg klonen en top.

Comment

goede panning maa auto is niet volledig scherp, kweet het. das niet gemakkelijk, best ook paaltje wegdoen of uitsnede veranderen als het kan
        http://www.pietervh.com/
        http://www.flickr.com/photos/pieter776/

Comment

Croppen net boven de afsluiting en uploaden via een andere hostsite (dan zit de scherpte goed volgens mij), en dan heb je een hele goeie.

Comment

Kleine crop was onderdaad misschien beter geweest (paaltje). Goed gepanned. Verder zegt de foto me niet zo veel om eerlijk te zijn. Ondanks de snelheid die weergegeven wordt, vind ik de foto te statisch.
            :30D::5D::Sigma 18-50 F2.8 EX DC::Canon 17-40L F4::Canon EF 70-300 F4-5.6 IS USM::Canon 100 F2.8 macro::Canon EF 300L F4 IS::knutselspul:

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Xar Bekijk bericht
              Goed gepanned.
              Ik zie nochtans noemenswaardige bewegingsonscherpte in de motorkap van de wagen.

@TS; Hoewel de achtergrond in streperige boter veranderd (goed dus ) door de lange sluitertijd, denk ik dat hij hier iets korter mocht (ik vind geen exif terug in je foto dus ik weet niet op welke sluitertijd je deze getrokken hebt.
              5DmkIII en wat glas

Comment

Working...
              X