Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

4x4 Landgraaf

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• 4x4 Landgraaf

Hallo allemaal

Bij deze wil ik even mijn foto's van de 4x4 treffer in Landgraaf tonen

Omdat ik thuis een G-klasse en een Samurai staan heb wou ik toch eens weten hoe die mannen hun techniek toepassen in het terein en na wat zoeken ben ik op G-cultclub uitgekomen en deze gingen dit weekend naar de zandgroeven van Landgraaf , ik zeg dat is toch niet zo ver van me af dus ik ga een rustig een dagje kijken hoe die mannen dat daar nu doen he

dit is het resultaat van een prachtige dag met de mannen van G-cult

foto 2 is misschien iets minder kwa scherpte maar de pose vond ik zo mooi

Ik ben eens benieuwd wat jullie van deze sesie vinden

MVG Geof

www.netlog.com/falconry_geof // canon 40d / 17-85 / 70-300 / Speedlite 580EX II / extreem III 2 en 4 GB

Re: 4x4 Landgraaf

hey geof,

leuk om nog eens foto's van 4x4-treffen tegen te komen, komt hier maar zelden voor, spijtig genoeg...

foto 1: zit de beweging nog mooi in, misschien iets meer ruimte rond de neus van de wagen gelaten.

Foto2: mooi overzicht

ps: op mijn website vind je héél wat foto's van 4x4 terug,

groeten, Marc
    1Dx & 5DIV*16-35L f4.0*24-70L II f2.8*70-200L II f2.8 * Sigma sports 150-600mm
    www.facebook.com/photographympictures[/COLOR][/I]

Comment

Hihi, leuke pose
      Maar inderdaad, mij kan de 2de meest bekoren (als ik die takken er ook nog eens wegdenk). ik zou tot boven dat groen croppen en wat nog overblijft van getak wat wegshoppen. Maakt je plaat veel sterker.
      Al doende leert men...

Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tundra4ever Bekijk bericht
        hey geof,

leuk om nog eens foto's van 4x4-treffen tegen te komen, komt hier maar zelden voor, spijtig genoeg...

foto 1: zit de beweging nog mooi in, misschien iets meer ruimte rond de neus van de wagen gelaten.

Foto2: mooi overzicht

ps: op mijn website vind je héél wat foto's van 4x4 terug,

groeten, Marc
        bij foto 1 heb ik een opaar crops ge probeert maar deze kwam het mooiste uit

foto 2 wa heel toevalig ik zal vanachter in een auto en terwijl waar wat foto's aan het nemen en inees zag ik deze op mijn schermpje

jouw foto's zijn ook wel een paar mooie tussen

MVG Geof

Hihi, leuke pose
        Maar inderdaad, mij kan de 2de meest bekoren (als ik die takken er ook nog eens wegdenk). ik zou tot boven dat groen croppen en wat nog overblijft van getak wat wegshoppen. Maakt je plaat veel sterker.

dat moet ik nog leren om dat te doen zo iets weg werken enzo

MVG Geof
        www.netlog.com/falconry_geof // canon 40d / 17-85 / 70-300 / Speedlite 580EX II / extreem III 2 en 4 GB

Comment

Working...
        X