Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Niels Albert ziet af

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Niels Albert ziet af

Op het einde van de wedstrijd zat hij er toch wel door (was wel niet de enige).

Op het origineel is de tekening van het stuurlint wel duidelijk zichtbaar, verkleinen heeft die gaatjes precies dichtgedaan.
    Canon bakjes, glas van 11 tot 600 mm en paar draagbare mini zonnen. www.petermalaise.be

Re: Niels Albert ziet af

heel mooi beeld... geeft perfect weer dat die wedstrijd geen lachertje was!
    Nikon D200 | Nikon D700 | SB600 | SB910 | Tokina 11-16 | Nikon 18-70 | Nikon 24-70 | Nikon 105 Micro | Nikon 80-200 AF D ED
    http://<span style="color:Navy">www....ions.be</span> - http://<span style="color:Silver">ww...lens.be</span>

Comment

leuk shot zo met dat Mini BDertje in de achtergrond.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Topplaat!
        Groetjes, KC
        www.sportbeelden.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door diabetic Bekijk bericht
          heel mooi beeld... geeft perfect weer dat die wedstrijd geen lachertje was!
          Er hebben er 9 uitgereden. Vandaag was't nog plezanter
          Canon bakjes, glas van 11 tot 600 mm en paar draagbare mini zonnen. www.petermalaise.be

Comment

Ocharme Niels, zo afzien en dan nog zo'n joekel van een flits in je gezicht krijgen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lugosi Bekijk bericht
              Ocharme Niels, zo afzien en dan nog zo'n joekel van een flits in je gezicht krijgen.
              Als je hier niet flitst dan staat er niet veel op je foto hoor...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dr wax Bekijk bericht
                Als je hier niet flitst dan staat er niet veel op je foto hoor...
                Ben ik niet met je eens, ik heb nog nooit geflitst op de cross, zie commentaar ander topic.
                Ben wel geïnteresseerd in de exifs van deze foto, ik vind ze niet in de foto.

Comment

Mooie plaat
                  Waar is dit? Niel? Koppenberg?

Klopt, zonder flits lukt het ook wel als je op 2.8 nog boven de 1/300 sluitertijd kan blijven.
                  Ik zag dat er enorm veel geflits werd op de cross. Mensen met consumer bodies en kitlenzen kunnen inderdaad niet anders maar als je een EF 70-200 2.8 IS hebt zou ik toch niet flitsen in deze omstandigheden. Uitzondering voor nacht van Woerden en crossen die op een donker grijze winteravond om 17:00 beginnen. Was hier misschien het geval?
                  Een Canon en een paar bokaalglazen.

Comment

Ben wel geïnteresseerd in de exifs van deze foto, ik vind ze niet in de foto.
                    Ze zitten erin. f 1/7.1; 1/300s; ISO 1250 Manuele mode

Oorspronkelijk geplaatst door Danny001 Bekijk bericht
                    Mooie plaat
                    Waar is dit? Niel? Koppenberg?

Klopt, zonder flits lukt het ook wel als je op 2.8 nog boven de 1/300 sluitertijd kan blijven.
                    Ik zag dat er enorm veel geflits werd op de cross. Mensen met consumer bodies en kitlenzen kunnen inderdaad niet anders maar als je een EF 70-200 2.8 IS hebt zou ik toch niet flitsen in deze omstandigheden. Uitzondering voor nacht van Woerden en crossen die op een donker grijze winteravond om 17:00 beginnen. Was hier misschien het geval?
                    Is in Kluisbergen/Ronse. Het was hier al goed duister en aan het regenen. Ik zat op f 1/7.1 omdat ik de mensen langs de omloop ook zichtbaar wil, de aankomst doe ik f 1/4.0

Comment

Ik vraag me af waarom je de mensen langs de omloop ook zichtbaar wil. De meeste fotografen proberen net een compo te maken waarin zo min mogelijk afleidende elementen zitten als linten, reclameborden, mensen die gekke bekken trekken, enz...
                      Anderzijds hoort dat natuurlijk wel bij veldrijden en stoort het me dan ook niet. Maar een diafragma van 7.1 dat gebruik ik eigenlijk voor landschapsfotografie.

Comment

Ik vraag me af waarom je de mensen langs de omloop ook zichtbaar wil. De meeste fotografen proberen net een compo te maken waarin zo min mogelijk afleidende elementen zitten als linten, reclameborden, mensen die gekke bekken trekken, enz...
                        Anderzijds hoort dat natuurlijk wel bij veldrijden en stoort het me dan ook niet. Maar een diafragma van 7.1 dat gebruik ik eigenlijk voor landschapsfotografie.
                        Ik werk voor een krant. Als er dan een supporter zijn renner toejuicht is dat een meerwaarde. En anders kunnen ze de renner makkelijk eruit knippen. Zeker als ze ingeflitst zijn gaat dat makkelijker.

Comment

Knap plaatje.
                          Flits zorgt er hier wel voor dat Nys een snor heeft.
                          Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.

Comment

Working...
                          X