Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Spa Lambo Challenge

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Spa Lambo Challenge

Mijn beste shot van de race, hopelijk is het wat

Update

Beter?
    Last edited by Snipa; 21 september 2010, 22:27. Reden: Update
    Canon EOS 500D | EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS | EF 50mm f/1.8 II | Tamron 28-75mm f/2.8

Re: Spa Lambo Challenge

Panning is zeker mooi gelukt ... maar ik zou toch eens aan de white balance werken, die wagen was wel groen, maar niet dit groen

Mark
    Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
    Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Wauw, heel knap.
      Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
      Mijn bird foto's en urbex foto's

Comment

De kleuren ken ik niet dus kan ik niet beoordelen. Dat beest moest wel heel snel gaan om aan 1/400 nog zoveel beweging te hebben. Het pannen ziet er wreed goed uit. Om toch iets te zeggen: spijtig van de achtergrond (bovenkant misschien afsnijden).
        Panasonic body's met Panasonic / Leica / Olympus glas en Godox lichtjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ijshockeyfreak Bekijk bericht
          De kleuren ken ik niet dus kan ik niet beoordelen. Dat beest moest wel heel snel gaan om aan 1/400 nog zoveel beweging te hebben. Het pannen ziet er wreed goed uit. Om toch iets te zeggen: spijtig van de achtergrond (bovenkant misschien afsnijden).
          Ik stond vlak langs het circuit en ik denk dat ze daar toch tegen 200 à 250km/u moeten doorkomen, vandaar de 1/400. Als ik de bovenkant wegdeed had ik minder het snelheidsgevoel in de foto, daarom dat ik dit erbij gelaten heb

En de kleuren zijn idd niet zo heel correct na het zien van Lambo's foto van deze auto, dus daar moet ik nog even aan gaan sleutelen
          Canon EOS 500D | EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS | EF 50mm f/1.8 II | Tamron 28-75mm f/2.8

Comment

Update, zie eerste post
            Alhoewel ik nog niet zo zeker ben ervan of de kleuren nu wel correct zijn... Kan het me ook niet zo heel goed meer voorstellen...

Comment

Working...
            X