Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De kleuren ken ik niet dus kan ik niet beoordelen. Dat beest moest wel heel snel gaan om aan 1/400 nog zoveel beweging te hebben. Het pannen ziet er wreed goed uit. Om toch iets te zeggen: spijtig van de achtergrond (bovenkant misschien afsnijden).
Panasonic body's met Panasonic / Leica / Olympus glas en Godox lichtjes
Oorspronkelijk geplaatst door ijshockeyfreakBekijk bericht
De kleuren ken ik niet dus kan ik niet beoordelen. Dat beest moest wel heel snel gaan om aan 1/400 nog zoveel beweging te hebben. Het pannen ziet er wreed goed uit. Om toch iets te zeggen: spijtig van de achtergrond (bovenkant misschien afsnijden).
Ik stond vlak langs het circuit en ik denk dat ze daar toch tegen 200 à 250km/u moeten doorkomen, vandaar de 1/400. Als ik de bovenkant wegdeed had ik minder het snelheidsgevoel in de foto, daarom dat ik dit erbij gelaten heb
En de kleuren zijn idd niet zo heel correct na het zien van Lambo's foto van deze auto, dus daar moet ik nog even aan gaan sleutelen
Canon EOS 500D | EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS | EF 50mm f/1.8 II | Tamron 28-75mm f/2.8
Update, zie eerste post
Alhoewel ik nog niet zo zeker ben ervan of de kleuren nu wel correct zijn... Kan het me ook niet zo heel goed meer voorstellen...
Canon EOS 500D | EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS | EF 50mm f/1.8 II | Tamron 28-75mm f/2.8
Comment