Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Heb er ook nog veel met veel minder opspattend water, maar deze vond ik er zo uitspringen door de opvallende helm en de zon die erop reflecteerd. Ik denk dat de persoonlijke smaak altijd zal doorwegen bij de beoordeling van foto`s. Daarom blijft het ook altijd wat een gok en moet je vasthouden aan je eigen voorkeuren en hopen dat er mesen deze delen
Die 2e van jou was dat je hof plaat? Is de rijder blijven zitten of was dit net voor een crash? Ik vind je 2e wel een heel mooie plaat.
Heb er ook nog veel met veel minder opspattend water, maar deze vond ik er zo uitspringen door de opvallende helm en de zon die erop reflecteerd. Ik denk dat de persoonlijke smaak altijd zal doorwegen bij de beoordeling van foto`s. Daarom blijft het ook altijd wat een gok en moet je vasthouden aan je eigen voorkeuren en hopen dat er mesen deze delen
Die 2e van jou was dat je hof plaat? Is de rijder blijven zitten of was dit net voor een crash? Ik vind je 2e wel een heel mooie plaat.
Dankje. Jawel, tot mijn eigen verbazing met deze foto een eerste keer in de hof
Maar deze piloot in de stand-up klasse neemt zijn bochtjes altijd op deze manier. Heel slecht voor het bekken maar naar eigen zeggen kan hij het niet anders meer. En het is goed voor het showgehalte en de foto's natuurlijk
Bedankt voor de vele (positieve) commentaren. Bij een dagje Jet-Ski kijken is het soms moeilijker om geen actie dan veel actie te zien. Voor iedereen een aanrader.
Comment