Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Misty southern pride on water

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Misty southern pride on water

WB manche Jet Ski op een zonnige dag met veel actie

Alle reacties zijn welkom
    Nikon D80, AF-S Nikkor 16-85mm f/3.5-5.6G ED, AF Nikkor 50mm f/1.8 D, Sigma 10-20mm f/3.5, SB 600

Re: Misty southern pride on water

Actie Sfeer Compo Kleur Misschien iets te weinig van de machine zelf in beeld
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

De foto suggereert en leidt! Voor mij een topper!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Randy1982 Bekijk bericht
        WB manche Jet Ski
        welke jet ski ??? Ik zie alleen een helm en een beetje arm.
        Wel mooi scherp en veel (teveel)actie
        www.de-busschere-wolfs.net
        D70s - 50mm AF 1.8 / 18-70mm AF 3.5-4.5DX / 70-300mm AF 4-5.6 / SB-600

Comment

Zeer knappe foto! Mooi!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wip Bekijk bericht
            welke jet ski ??? Ik zie alleen een helm en een beetje arm.
            Wel mooi scherp en veel (teveel)actie
            Wie zoekt die vind In dit geval dan vooral na wat suggestie in je eigen fantasie.
            Nikon D80, AF-S Nikkor 16-85mm f/3.5-5.6G ED, AF Nikkor 50mm f/1.8 D, Sigma 10-20mm f/3.5, SB 600

Comment

Of hoe meningen verschillen. Een poosje geleden deze gepost http://forum.belgiumdigital.com/f80/...em-294563.html Kreeg toen de reactie dat er teveel opspattend water te zien was...

Maar ik vind deze goed hoor!

Comment

Knap hoor en mooi in het kader
                Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wavewarriorwilly Bekijk bericht
                  Of hoe meningen verschillen. Een poosje geleden deze gepost http://forum.belgiumdigital.com/f80/...em-294563.html Kreeg toen de reactie dat er teveel opspattend water te zien was...

Maar ik vind deze goed hoor!

Heb er ook nog veel met veel minder opspattend water, maar deze vond ik er zo uitspringen door de opvallende helm en de zon die erop reflecteerd. Ik denk dat de persoonlijke smaak altijd zal doorwegen bij de beoordeling van foto`s. Daarom blijft het ook altijd wat een gok en moet je vasthouden aan je eigen voorkeuren en hopen dat er mesen deze delen
                  Die 2e van jou was dat je hof plaat? Is de rijder blijven zitten of was dit net voor een crash? Ik vind je 2e wel een heel mooie plaat.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Randy1982 Bekijk bericht
                    Heb er ook nog veel met veel minder opspattend water, maar deze vond ik er zo uitspringen door de opvallende helm en de zon die erop reflecteerd. Ik denk dat de persoonlijke smaak altijd zal doorwegen bij de beoordeling van foto`s. Daarom blijft het ook altijd wat een gok en moet je vasthouden aan je eigen voorkeuren en hopen dat er mesen deze delen
                    Die 2e van jou was dat je hof plaat? Is de rijder blijven zitten of was dit net voor een crash? Ik vind je 2e wel een heel mooie plaat.
                    Dankje. Jawel, tot mijn eigen verbazing met deze foto een eerste keer in de hof
                    Maar deze piloot in de stand-up klasse neemt zijn bochtjes altijd op deze manier. Heel slecht voor het bekken maar naar eigen zeggen kan hij het niet anders meer. En het is goed voor het showgehalte en de foto's natuurlijk

Comment

Bedankt voor de vele (positieve) commentaren. Bij een dagje Jet-Ski kijken is het soms moeilijker om geen actie dan veel actie te zien. Voor iedereen een aanrader.

Comment

Working...
                      X