Gisteren in de streek van Daun.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
ADAC Eifel Rallye
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: ADAC Eifel Rallye
Dit is eens iets anders dan de klassieke rallye foto's ... echt een mooie plaat op het juiste moment afgedrukt
Persoonlijk vind ik de auto er iets te klein op staan, maar op deze manier heb je wel de omgeving erbij, en vooral die lucht is knap met die wolken erin ... opmerking van Tom DJ klopt wel : kleuren mochten iets feller gemaakt worden in PP :
PS : heb deze snel op mijn MacBook Pro door PhotoShop gehaald, dit is geen geprofileerd scherm, dus kleuren zijn misschien niet perfect ...
MarkLast edited by LamboCars; 19 juli 2010, 13:08.Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...
Comment
-
Mooie foto, die nog eens een pak levendiger wordt door Mark's nabewerking !
Nice Mark !
Comment
-
Ik ga voor de eerste. met overschot en voorsprong de betere.
Daarin is de snelheid van de rallywagen (die er heel goed doorkomt) veel groter in contrast met het landschap.
Die andere nabewerking is geforceerd, onnatuurlijk en doet die tegenstelling helemaal teniet.The Knight That Says Ni...kon
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk berichtIk ga voor de eerste. met overschot en voorsprong de betere.
Daarin is de snelheid van de rallywagen (die er heel goed doorkomt) veel groter in contrast met het landschap.
Die andere nabewerking is geforceerd, onnatuurlijk en doet die tegenstelling helemaal teniet.
snelheid in de wielen van de wagen blijft toch identiek ... het dynamische blijft hetzelfde, snap hem niet hoor, sorry ... zal wel weer aan mij liggen
MarkFotografie - Tutorials - Schaalmodellen
Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...
Comment
-
mooie foto !
maar zoals Mark al aangaf,mits wat nabewerking is het een topper.
Comment
Comment