Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ADAC Eifel Rallye

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• ADAC Eifel Rallye

Gisteren in de streek van Daun.

www.rally-image.be - rallysport in en rond België

Re: ADAC Eifel Rallye

Knap en sfeervol plaatje, de kleuren mochten er echter nog iets meer 'uitspringen'!
    Canonian

Comment

Dit is eens iets anders dan de klassieke rallye foto's ... echt een mooie plaat op het juiste moment afgedrukt

Persoonlijk vind ik de auto er iets te klein op staan, maar op deze manier heb je wel de omgeving erbij, en vooral die lucht is knap met die wolken erin ... opmerking van Tom DJ klopt wel : kleuren mochten iets feller gemaakt worden in PP :

PS : heb deze snel op mijn MacBook Pro door PhotoShop gehaald, dit is geen geprofileerd scherm, dus kleuren zijn misschien niet perfect ...

Mark
      Last edited by LamboCars; 19 juli 2010, 13:08.
      Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
      Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Mooie foto, die nog eens een pak levendiger wordt door Mark's nabewerking !
        Nice Mark !

Comment

Ik ga voor de eerste. met overschot en voorsprong de betere.

Daarin is de snelheid van de rallywagen (die er heel goed doorkomt) veel groter in contrast met het landschap.
          Die andere nabewerking is geforceerd, onnatuurlijk en doet die tegenstelling helemaal teniet.
          The Knight That Says Ni...kon

Comment

Knap maar ook iets te flets voor mij.
            Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht
              Ik ga voor de eerste. met overschot en voorsprong de betere.

Daarin is de snelheid van de rallywagen (die er heel goed doorkomt) veel groter in contrast met het landschap.
              Die andere nabewerking is geforceerd, onnatuurlijk en doet die tegenstelling helemaal teniet.

snelheid in de wielen van de wagen blijft toch identiek ... het dynamische blijft hetzelfde, snap hem niet hoor, sorry ... zal wel weer aan mij liggen

Mark
              Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
              Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

mooie foto !
                maar zoals Mark al aangaf,mits wat nabewerking is het een topper.
                groeten, Erik. -BD0841BE-
                http://www.pbase.com/erik_borghs

Comment

Working...
                X