Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Voor mij is de biker zeker niet te klein!
Je kan hem duidelijk zien en je ziet tenminste iets van omgeving, waar hij vandaan komt en waar hij naartoe gaat.
De compo en de belichting zijn ook top! (G)
Voor mij is de biker zeker niet te klein!
Je kan hem duidelijk zien en je ziet tenminste iets van omgeving, waar hij vandaan komt en waar hij naartoe gaat.
De compo en de belichting zijn ook top! (G)
De TS zei toch (een paar posts boven die van jou) dat de bedoeling was , and I quote:
"De bedoeling was de schans en diepte naar waar de rijders moesten weer te geven."
Als je dan de rider meer in beeld wil brengen (groter) verlies je die dingen..
Ik zei toch net boven jouw post dat zijn doel dan geslaagd was.
Alleen heeft iedereen zijn eigen smaak, en ik zou dus de rijder groter op de foto zetten. Dat is mijn persoonlijke smaak.
De TS heeft een andere mening en moet dus zijn foto naar zijn mening maken, en daarin is hij hier geslaagd.
Beetje leren lezen voordat je commentaar geeft...
Canon EOS 500D | EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS | EF 50mm f/1.8 II | Tamron 28-75mm f/2.8
Even ook mijn mening geven...
'k denk dat als de rijder niet centraal stond, de vragen/opmerkingen van de rijder te klein er niet zouden komen. Nu staat deze centraal en verwacht je ook dat deze goed zichtbaar is...
Btw, op je blog staan er, volgens mij, meer die showcasewaardig zijn... dus allen effe surfen naar... zijn blog.
Ben blij met wat je hebt, treur niet om wat je niet hebt...
Meer info op: www.tomvh.be
Comment