Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nissan Downhill Cup Malmedy

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Nissan Downhill Cup Malmedy

Eentje van de training dag zaterdag
    Nissan Downhill Cup Malmedy
    .
    http://www.dannyjacobs.be/wordpress/
    http://www.dannyjacobs.be

Re: Nissan Downhill Cup Malmedy

Ik vind hem wel mooi van kleur enzo, maar vind de biker wat klein in de hele foto...
    Canon EOS 500D | EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS | EF 50mm f/1.8 II | Tamron 28-75mm f/2.8

Comment

Voor mij is de biker zeker niet te klein!
      Je kan hem duidelijk zien en je ziet tenminste iets van omgeving, waar hij vandaan komt en waar hij naartoe gaat.
      De compo en de belichting zijn ook top! (G)
      Nikon D7000 + D70S | Sigma 10-20 1:4.5-5.6 | 18-70mm 3.5-4.5 IF DX | 28-200 1:3.5-5.6 | 50 1:1.8 | 28 1:2.8 + SB600
      Fuji X10

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KDAflup Bekijk bericht
        Voor mij is de biker zeker niet te klein!
        Je kan hem duidelijk zien en je ziet tenminste iets van omgeving, waar hij vandaan komt en waar hij naartoe gaat.
        De compo en de belichting zijn ook top! (G)
        Ik volg!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Snipa Bekijk bericht
          Ik vind hem wel mooi van kleur enzo, maar vind de biker wat klein in de hele foto...
          De bedoeling was de schans en diepte naar waar de rijders moesten weer te geven.
          Belichting in gesteld voor de lucht en de rijder in-geflitst.
          http://www.dannyjacobs.be/wordpress/
          http://www.dannyjacobs.be

Comment

Mooi in beeld gebracht juist de rijder mocht iets groter zijn

grt
            dany10
            Nikon D4 / Nikon /Nikon D300 /Nikon 80 - 200 AFS 2.8
            Nikon / nikon 300 2.8 afs /nikon 24 -120 vr 4/ nikon 200 - 500 vr 5.6 / Flitser / SB600

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dannyj Bekijk bericht
              De bedoeling was de schans en diepte naar waar de rijders moesten weer te geven.
              Belichting in gesteld voor de lucht en de rijder in-geflitst.
              Dan is je doel wel geslaagd. Persoonlijk zou ik de rijder gewoon wat groter willen zien omdat daar eigenlijk de focus op ligt...
              Canon EOS 500D | EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS | EF 50mm f/1.8 II | Tamron 28-75mm f/2.8

Comment

@ Snipa:

De TS zei toch (een paar posts boven die van jou) dat de bedoeling was , and I quote:
                "De bedoeling was de schans en diepte naar waar de rijders moesten weer te geven."

Als je dan de rider meer in beeld wil brengen (groter) verlies je die dingen..
                Nikon D7000 + D70S | Sigma 10-20 1:4.5-5.6 | 18-70mm 3.5-4.5 IF DX | 28-200 1:3.5-5.6 | 50 1:1.8 | 28 1:2.8 + SB600
                Fuji X10

Comment

@KDAflup:

Ik zei toch net boven jouw post dat zijn doel dan geslaagd was.
                  Alleen heeft iedereen zijn eigen smaak, en ik zou dus de rijder groter op de foto zetten. Dat is mijn persoonlijke smaak.
                  De TS heeft een andere mening en moet dus zijn foto naar zijn mening maken, en daarin is hij hier geslaagd.

Beetje leren lezen voordat je commentaar geeft...

Comment

Even ook mijn mening geven...
                    'k denk dat als de rijder niet centraal stond, de vragen/opmerkingen van de rijder te klein er niet zouden komen. Nu staat deze centraal en verwacht je ook dat deze goed zichtbaar is...
                    Btw, op je blog staan er, volgens mij, meer die showcasewaardig zijn... dus allen effe surfen naar... zijn blog.
                    Ben blij met wat je hebt, treur niet om wat je niet hebt...
                    Meer info op: www.tomvh.be

Comment

Working...
                    X