Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aanstormende LeMans Audi TDI

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Aanstormende LeMans Audi TDI

www.image-ine.be

Re: Aanstormende LeMans Audi TDI

De foto lijkt me niet helemaal scherp te zijn... Maar het effect van de hitte van de motor op de achtergrond vind ik wel goed.
    Canon EOS 500D | EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS | EF 50mm f/1.8 II | Tamron 28-75mm f/2.8

Comment

Mooie foto ! En correcte belichting dit zeker met de autolampen recht in de lens ! toppie
      D
      D70avy

D70s,D200, D700 en wa goe glas.....

Comment

jammer genoeg heeft deze foto het klassieke probleem ... door de koplampen is de AF van de camera verward geraakt, daarom is ie niet echt scherp. Vermits het een 'open' wagen is zou in dit geval de helm perfect scherp moeten zijn (net zoals bij F1 wagens)

Ook de 'mannen in het oranje' in de achtergrond trekken een beetje de aandacht weg van deze mooie bolide, beetje jammer want een dergelijke foto is altijd mooi ... enige probleem is dat je het effect van snelheid kwijt bent vanuit deze hoek want je kan de wielen niet zien draaien.

Mark
        Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
        Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Imposant ... scherper zou nog imposanter zijn!
          "Just do it !"

http://jr52.be/index.html

Comment

Mooie plaat. Het foezelige onscherpe vind ik hier juist wel een beetje sfeer aan geven. In ieder geval weer eens wat anders dan de clichematige (al dan niet schuin gezette) pannings.
            Groetjes, KC
            www.sportbeelden.com

Comment

Working...
            X