Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
héél mooie foto!! Het feit dat het 2 kleurrijke bolides zijn en er net een inhaal maneuver aan de gang is maakt het extra leuk.
Ik heb ook even je website bekeken en daar staan super foto's tussen!!
Een leek in fotografie (zoals ik) kan daar alleen maar van dromen.
Zelf fotografeer ik graag rally en motorraces op circuit en natuurlijk m'n vrouw en kinderen. (zeer amateuristisch hoor)
Ik heb wel een klein vraagje ... met welk type van objectief heb je de 1000 km van Spa gefotografeerd? Fantastische pics!!
héél mooie foto!! Het feit dat het 2 kleurrijke bolides zijn en er net een inhaal maneuver aan de gang is maakt het extra leuk.
Ik heb ook even je website bekeken en daar staan super foto's tussen!!
Een leek in fotografie (zoals ik) kan daar alleen maar van dromen.
Zelf fotografeer ik graag rally en motorraces op circuit en natuurlijk m'n vrouw en kinderen. (zeer amateuristisch hoor)
Ik heb wel een klein vraagje ... met welk type van objectief heb je de 1000 km van Spa gefotografeerd? Fantastische pics!!
Grts,
Roel.
Merciekes voor de reactie; de foto's zijn genomen met de Canon 7D + Canon 70-200mm 2.8 IS
Niet slecht Marc !
Ik zie liever vliegtuigen en vogels van je maar deze foto's mogen er gerust zijn.
Ideaal om je nieuwe camera te leren kennen blijkbaar. Ik dacht eerder dat je deze met de 100-400 mm had genomen . Knap werk .
Met echt pro-materiaal dus. Daar sta ik nog ver van af. (eerst meer ervaring opdoen zodat de investering een beetje verantwoord is :-)).
Grts from your neighbour. (Aarschot en Herent is niet zo ver he :-)).
Inderdaad Roel eerst ervaring opdoen en daarna investeren in materiaal zo heb ik het ook gedaan; belangrijkste in fotografie is nog altijd de persoon achter het toestel.
We kunnen misschien in de toekomst eens afspreken om samen naar Zolder eens te gaan.
Dat kunnen we zeker eens doen Marc. Nice!!!! :-)
Kan je lachen met m'n onervarenheid :-) LOL
Stuur me maar een bericht wanneer je wilt gaan.
En alvast bedankt voor de uitnodiging
Misschien moeten we allemaal gewoon iets dragen waardoor we opvallen als BD-lid, want ik denk dat er wel aardig wat fotografen die op BD posten rondlopen op zo'n raceweekend...
Canon EOS 500D | EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS | EF 50mm f/1.8 II | Tamron 28-75mm f/2.8
Comment