Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Oorspronkelijk geplaatst door Jos VanhengelBekijk bericht
Deze heeft nog heel wat nabewerking nodig en is dus niet klaar voor Showcase.
- rechtzetten op de paal in het midden
- oplichten: wit moet wit zijn
- 10% verscherpen
De paal staat inderdaad niet recht,100% gelijk.
In de rest volg ik u echter niet voor deze foto maar zal in de toekomst wel rekening houden met de opmerkingen.
www.fotojoel.be
7D,canon 70-200 f2.8,300mm f2.8,10-22,24-105 f4,mono en tripod van velbon,lowepro flipside 400
De vlammen zijn leuk. Focus is wel goed (al vind ik de voorkant iets te onscherp hier), al lijkt de sluitertijd mij misschien wat te kort te zijn geweest om echt veel beweging in de foto te kunnen weergeven.
Een foto hoeft, voor mij, niet steeds recht getrokken te zijn, maar hier vind ik het "schuine" geen meerwaarde geven.
De bomen op de achtergrond trekken ook heel wat aandacht vind ik: ik zou een deel van de bovenkant wegcroppen en met een gradiënt die aandacht wat meer op de wagen vestigen...
Comment