Kris Wauters in de kia van chad racing tijdens exclusieve testdag van KRK Racing donderdag op het circuit van Zolder.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Kris Wouters
Collapse
X
-
-
Re: Kris Wouters
Ah, blijkbaar nog 'n BD'er aanwezig gisteren. Leuk weertje.
Ik volg Jos zijn mening hier. Kleine opmerking: Wauters!
Ben ook even langstgeweest: KRK-racing testdayCanonian
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk berichtDeze heeft nog heel wat nabewerking nodig en is dus niet klaar voor Showcase.
- rechtzetten op de paal in het midden
- oplichten: wit moet wit zijn
- 10% verscherpen
In de rest volg ik u echter niet voor deze foto maar zal in de toekomst wel rekening houden met de opmerkingen.www.fotojoel.be
7D,canon 70-200 f2.8,300mm f2.8,10-22,24-105 f4,mono en tripod van velbon,lowepro flipside 400
Comment
-
De vlammen zijn leuk. Focus is wel goed (al vind ik de voorkant iets te onscherp hier), al lijkt de sluitertijd mij misschien wat te kort te zijn geweest om echt veel beweging in de foto te kunnen weergeven.
Een foto hoeft, voor mij, niet steeds recht getrokken te zijn, maar hier vind ik het "schuine" geen meerwaarde geven.
De bomen op de achtergrond trekken ook heel wat aandacht vind ik: ik zou een deel van de bovenkant wegcroppen en met een gradiënt die aandacht wat meer op de wagen vestigen...Last edited by apa; 7 maart 2010, 09:55.1D MkIIN | EF 24-70 f/2,8 L USM | EF 70-200 f/4 L USM | EF 100-400 f/4,5-5,6 L USM IS | 430EX | backpack full of ammo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk berichtDeze heeft nog heel wat nabewerking nodig en is dus niet klaar voor Showcase.
- rechtzetten op de paal in het midden
- oplichten: wit moet wit zijn
- 10% verscherpenJe kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
www.cromagnonman.be
Comment
-
Comment