Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Oude vos aan het werk!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Oude vos aan het werk!

Ex-wereldkampioen Björn Waldegaard afgelopen weekend in de Legend Boucles de Spa.
    Hij is nog steeds snel!
    Meer op onze site natuurlijk!

www.rallyandraces.com

Re: Oude vos aan het werk!

knap en inderdaad een oude vos
    nikon coolpix s9100

Comment

Een oude vos verliest zijn streken niet hé !

Knappe foto Stijn .
      groeten, Erik. -BD0841BE-
      http://www.pbase.com/erik_borghs

Comment

Nice stijn..
        Speciaal aan deze foto is dat de beweging in de achtergrond zit en de wielen zijn bijna statisch..Snel machien die 70 D...
        Mvg, Pascal,Schoonspikke
        Als je schiet..schiet dan raak!
        500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Leuke plaat is eens iets anders
          Flickr

Comment

De achtergrond vind ik bizar. De mensen hebben gedeeltelijke "motion blur" waardoor hun hoofd en een deel van hun benen weg is, maar de rest van hun lichaam er nog normaal staat. En die streepjes in de bomen staan daar ook zo raar vind ik. De linker bovenkant van de wagen ziet er ook wazig uit. En het uitzicht door het linker raam van de auto (rechts in beeld) komt ook niet overeen met wat we juist buiten de wagen zien (geen motion blur door het raam). Ik zie vanachter links ook zo'n rare verticale streep en links daarvan 2 keer een zeer gelijkaardig silhouet met iets reflecterends. Volgens mij is de bewerking iets te slordig gebeurd, of zie ik dat verkeer?
            In ieder geval de auto staat er wel deftig en zeer scherp op. Het wit gedeelte voor die banden rechts in beeld vind ik ook vrij storend. Aan de andere reacties te zien, van mensen die er veel meer van kennen dan ikzelf, zal het wel aan mij liggen maar ik vind deze niet zo geslaagd.
            Panasonic body's met Panasonic / Leica / Olympus glas en Godox lichtjes

Comment

Is helemaal niks aan bewerkt hoor, komt zo recht uit het toestel!

Grts, Spikke!
              www.rallyandraces.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spikke Bekijk bericht
                Is helemaal niks aan bewerkt hoor, komt zo recht uit het toestel!

Grts, Spikke!
                Ik had het dadelijk door..
                Last edited by Jacobs Pascal; 24 februari 2010, 11:23.
                Mvg, Pascal,Schoonspikke
                Als je schiet..schiet dan raak!
                500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Wat ik me afvraag is hoe je het doet om de auto en de voorgrond net te krijgen en de achtergrond wazig houdt... Komt dit door het gebruik van de flits?
                  Ik dacht eerst ook dat hier wat photoshop aan te pas was gekomen (erg slechte photoshop dan wel), maar na je site bekeken te hebben, heb ik die mening veranderd. Al je foto's vanop die plek zijn zo, dus denk ik wel dat ze zo uit je camera gekomen zijn.

Om verder te gaan over de foto:
                  Ergens vind ik het jammer dat er niet wat snelheid in de wielen zit (dit vergroot ook de indruk van slechte photoshop... althans bij mij toch). Ook vind ik het jammer dat er door de flits die gedroogde modder zo mat en slecht uitkomt, maar daar kan je helaas weinig aan doen natuurlijk.
                  Verder is naar mijn mening de actie wel goed vastgelegd en zie je ook de concentratie op het gezicht van de rijder.
                  Canon EOS 500D | EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS | EF 50mm f/1.8 II | Tamron 28-75mm f/2.8

Comment

Working...
                  X