Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Snelle Afrikanen..... + update

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Snelle Afrikanen..... + update

... tijdens de singelloop in Breda 2009.

Halve marathon met deze 3 mannen binnen de 1 uur en 2 minuten!
    Voor de fietsers: dit is 20,4 km/uur!

Last edited by KCfoto; 10 oktober 2009, 20:18.
    Groetjes, KC
    www.sportbeelden.com

Re: Snelle Afrikanen.....

de snelle zwarte medemens zo mooi in beeld gebracht ... vooral in de eerste foto (voor mij)
    "Just do it !"

http://jr52.be/index.html

Comment

knap, knap !!!

Comment

Mooie eerste.

Comment

Mijn eigen voorkeur is overigens de 3e. Een hardloper pannen met een groothoek was voor mij toch wel een uitdaging. Ik wilde deze foto eigenlijk precies op de finish maken maar de officials hadden bedacht dat de pers 5 meter achter de finish lijn moest blijven, toen heb ik 10 meter voor de finish post gevat.

Bij de tweede valt het wellicht niet zo op, maar deze foto is gemaakt na 40 minuten wedstrijd terwijl deze heren met dik 20km/uur en nog onder het WR schema komen voorbij razen, met nauwelijks een druppel zweet op het gezicht.

De eerste vind ik zelf een beetje een standaardfoto.

Bedankt voor de reacties!
          Groetjes, KC
          www.sportbeelden.com

Comment

Mooi gedaan, knappe actie in de eerste, tweede vindt ik de beste, mooie gelaatsuitdrukking, de derde is de loper al gepasseerd en ook staat er teveel in de achtergrond
            Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
            www.cromagnonman.be

Comment

Awel ja, ik vond je derde foto een heerlijke panning, zeer geslaagd
              Greetz, Kariboe

PS. Sportfotografie : nog veel werk aan de winkel !!! Veel clichéfoto's, altijd hetzelfde dat je ziet
              Creatieve fotografie zoals je derde, zijn eerder uitzondering dan regel... Daarom is deze des te opvalllender
              * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
              Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk bericht
                Greetz, Kariboe

PS. Sportfotografie : nog veel werk aan de winkel !!! Veel clichéfoto's, altijd hetzelfde dat je ziet
                Creatieve fotografie zoals je derde, zijn eerder uitzondering dan regel... Daarom is deze des te opvalllender
                Ben ik met je eens. Zoals de eerste heb ik er honderden op mijn pc staan. Deze zijn goed als ze nieuwswaarde hebben maar fotografisch inderdaad minder interessant.

Dit weekend naar de Eindhoven Marathon en dan ga ik weer eens wat geks proberen.
                Groetjes, KC
                www.sportbeelden.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk bericht
                  Greetz, Kariboe

Ik ook maar had graag dat de loper meer plaats had voor te lopen. Nu loopt hij uit de foto. Twee ander foto's zijn ook mooi.
                  Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rosse Bekijk bericht
                    Ik ook maar had graag dat de loper meer plaats had voor te lopen. Nu loopt hij uit de foto. Twee ander foto's zijn ook mooi.
                    Dat was nou net de bedoeling. Iemand die voorbij loopt, loopt uit het beeld.

Het kan ook anders:

Maar deze vind ik dan wat meer volgens de regeltjes en dus iets meer cliché.

(verder vind ik zelf de witte laars bij de linkervoet van de loper wat storen, maar hij wilde het niet meer overdoen. Een beetje eigenwijs model die afrikaan)
                    Groetjes, KC
                    www.sportbeelden.com

Comment

Re: Snelle Afrikanen..... + update

Ik kan ni anders zeggen dat ze mooi zijn nr1

grt
                      dany10
                      Nikon D4 / Nikon /Nikon D300 /Nikon 80 - 200 AFS 2.8
                      Nikon / nikon 300 2.8 afs /nikon 24 -120 vr 4/ nikon 200 - 500 vr 5.6 / Flitser / SB600

Comment

Working...
                      X