Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lang geleden

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Lang geleden

Aangezien het redelijk lang geleden is dat ik hier nog iets gepost heb, dacht ik eraan om nog eens iets te komen posten. Gewoon maar eens om te laten zien hoe ik het er nu vanaf breng dankzij jullie tips. Dit is van het laatste Belgische kampioenschap in Pierreux. Het was wel een redelijke moeilijke locatie om mooie foto's te nemen vond ik, door de oranje ondergrond en het felle licht dat in de zandgroeve kwam.

Hij zou hemel en aarde verzetten voor zijn Belgische titel.

Coppins op de gas.

Een rechtstreeks duel tussen de nummers 1&2 in het Belgisch Kampioenschap.

De Exif zit nog in de foto's .
    "Moest iedereen elkaar zo graag zien, zoals ze mij graag zien, dan zou de wereld een veel betere plaats zijn." Muhammed Ali
    VePix.be is the place to be :-D.

Re: Lang geleden

Niet alledaagse compo's van deze sport. Maar vind het wel een knappe reeks.

Comment

bij duel foto's vind ik persoonlijk beter dat de focus op beide rijders ligt en niet op 1 omdat het meestal om het duel gaat en niet zo zeer om 1 rijder.
      vind de eerste de beste pic.

Kan je eens de exif posten?

Groetjes
      You know who I am
      Racing Pics
      Motorcross ain't nothing without a woman's eye!

Comment

Allemaal met een Nikon D40 en een AF-S DX Zoom-Nikkor 55-200mm f/4~5.6G ED lens

Foto1:
        1/500
        F10
        ISO 200
        focus lengte 135mm

Foto 2:
        1/500
        F9
        ISO200
        200mm

Foto 3:
        1/1000
        F6.3
        ISO200
        200mm

Ik had mss beter met de laatste 1/500 genomen en dan zo hoog mogelijk F getal, dat is dan iets voor volgend seizoen .

PS: Ik heb trouwens mijn inspiratie een beetje gehaald van de laatste shoot 'karakterkoppen' met het intervieuw van Stefan Geukens. Daar stond een soortgelijke foto bij van Coppins, toen nog bij CAS Honda.
        "Moest iedereen elkaar zo graag zien, zoals ze mij graag zien, dan zou de wereld een veel betere plaats zijn." Muhammed Ali

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frederik#7 Bekijk bericht
          Allemaal met een Nikon D40 en een AF-S DX Zoom-Nikkor 55-200mm f/4~5.6G ED lens

Foto1:
          1/500
          F10
          ISO 200
          focus lengte 135mm

Foto 2:
          1/500
          F9
          ISO200
          200mm

Foto 3:
          1/1000
          F6.3
          ISO200
          200mm

Ik had mss beter met de laatste 1/500 genomen en dan zo hoog mogelijk F getal, dat is dan iets voor volgend seizoen .

PS: Ik heb trouwens mijn inspiratie een beetje gehaald van de laatste shoot 'karakterkoppen' met het intervieuw van Stefan Geukens. Daar stond een soortgelijke foto bij van Coppins, toen nog bij CAS Honda.
          En op welke stand (PSAM) werk je nu?
          Met een strallend zonnetje heb je wel altijd leukere foto's dan met donker grauwe weer van de winter hé
          Al heb ik daar persoonlijk nu iets meer last mee door de F2.8 lens.
          Groetjes
          Racing Pics

Comment

Ik werk op stand M en ja meestal is da wel leuker met zo een stralende zon, maar dan is het wel uitkijke voor uitgebrande lucht enz. :P.

Comment

haha ja ieder zijn seizoen heeft zen charmes zo é
              Racing Pics

Comment

Working...
              X