Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Club Brugge - Zulte Waregem

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Club Brugge - Zulte Waregem

    Oorspronkelijk geplaatst door pixelboy Bekijk bericht
    Raar dat de kranten en zelfs Belga tevreden zijn over die foto. Raar.

    Ook raar dat die foto dan niet in het archief van Belga zit, en dat John Thys voor Belga op die wedstrijd was.
    Meer nog, jij MAG geen foto's aan Belga of kranten leveren/verkopen. Jij bent (dat veronderstel ik toch) de clubfotograaf en hebt via hen een groen vestje gekregen van de BBS. De club/web fotografen mogen de foto's niet doorspelen aan de pers, zo simpel is het. Als Belga dat toch doet gaan ze nog problemen krijgen!
    Maar soit, dit gaat al lang niet meer over de foto.

    Comment


    • #17
      Re: Club Brugge - Zulte Waregem

      Oorspronkelijk geplaatst door kourni Bekijk bericht
      Ook raar dat die foto dan niet in het archief van Belga zit, en dat John Thys voor Belga op die wedstrijd was.
      Meer nog, jij MAG geen foto's aan Belga of kranten leveren/verkopen. Jij bent (dat veronderstel ik toch) de clubfotograaf en hebt via hen een groen vestje gekregen van de BBS. De club/web fotografen mogen de foto's niet doorspelen aan de pers, zo simpel is het. Als Belga dat toch doet gaan ze nog problemen krijgen!
      Maar soit, dit gaat al lang niet meer over de foto.
      Ik heb je een PM verzonden, ik vindt dat je nu wel wat over de lijn aan het gaan bent !.

      Comment


      • #18
        Re: Club Brugge - Zulte Waregem

        wees vooral niet gedemotiveerd om nog verder foto's te posten.
        was die horizon achteraf nog goed gecropt en zat die focus op de zwarte speler, was de foto perfect... nu is hij zeer goed...
        kleine details...

        succes !
        www.loft6.be

        Comment


        • #19
          Re: Club Brugge - Zulte Waregem

          aan kourni ga ik alleszins mijn tijd niet meer verspillen ....

          pixelboy blijf doorgaan

          ik ga zondag erop letten of ik je kan terugvinden bij club-anderlecht

          nr 141 was het he ?
          Mijn website: http://www.michelpyck.be

          Comment


          • #20
            Re: Club Brugge - Zulte Waregem

            ik vind eerlijk gezegd dat pixelboy ook een beetje overdrijft op de reactie van kourni... OK, de horizon mag recht staan --> daar ben ik het mee akkoord
            maar dat terzijde vind ik het nog steeds een knappe foto en inderdaad, in PP kon die horizon rechtgezet worden (misschien kwam dat de foto nog ten goede)... Maar je foto wordt hier toch niet de grond in geboord of zo dat jij zo fel reageert?

            Afin, ik wenste zelf maar dat ik zo'n foto kon nemen (van op die positie dan nog ook met een groen vestje ) dus gewoon verder blijven posten pixelboy, goe bezig
            With Canon, I can (or at least try)
            Photastic.be ~ Passion for the picture
            Nieuwe site

            Comment


            • #21
              Re: Club Brugge - Zulte Waregem

              Oorspronkelijk geplaatst door pixelboy Bekijk bericht
              Ik heb je een PM verzonden, ik vindt dat je nu wel wat over de lijn aan het gaan bent !.

              Bedankt om me je naam te laten weten via PM. Nu heb ik er een betere kijk op. Je levert dus foto's aan Belga van tainingen en oefenwedstrijden. Geen probleem daarmee, want dat zijn geen competitie wedstrijden en heb je dus geen (écht) groen vestje voor nodig. De foto hierboven en nog een tweede uit dezelfde fase zijn de enige waar je in overtreding gaat met de regels van de BBS. Als je dit vaker gaat doen krijg jij gegarandeerd problemen, en nog niet in het minst met de professionele fotografen langs de zijlijn. Ik ken de meeste pro's in eerste klasse en daar zitten een paar Waalse vrienden bij die niet op hun mondje gevallen zijn. Hou je mooi aan de regels wat betreft dat groene vestje, zorg niet voor oneerlijke concurrentie naar de pro's toe, en ik/we heb/ben er totaal geen problemen mee dat je daar zit als clubfotograaf.

              Comment


              • #22
                Re: Club Brugge - Zulte Waregem

                Oorspronkelijk geplaatst door kourni Bekijk bericht
                Bedankt om me je naam te laten weten via PM. Nu heb ik er een betere kijk op. Je levert dus foto's aan Belga van tainingen en oefenwedstrijden. Geen probleem daarmee, want dat zijn geen competitie wedstrijden en heb je dus geen (écht) groen vestje voor nodig. De foto hierboven en nog een tweede uit dezelfde fase zijn de enige waar je in overtreding gaat met de regels van de BBS. Als je dit vaker gaat doen krijg jij gegarandeerd problemen, en nog niet in het minst met de professionele fotografen langs de zijlijn. Ik ken de meeste pro's in eerste klasse en daar zitten een paar Waalse vrienden bij die niet op hun mondje gevallen zijn. Hou je mooi aan de regels wat betreft dat groene vestje, zorg niet voor oneerlijke concurrentie naar de pro's toe, en ik/we heb/ben er totaal geen problemen mee dat je daar zit als clubfotograaf.
                Maar mijn beste,

                Ik ben freelancer en ik doe wat ik overeengekomen ben met 4 partijen. Club Brugge- Belga - BBS en de belatingdiensten.

                Al ik op papier zet en doe wat ik mag, zelfs van de wedstrijden foto's maken en dat indien Belga zelf geen fotograaf kan sturen, wat dan !. Dan vragen ze het aan mij, heeeeel simpel.

                Tjonge,

                Je zou voor minder fotos plaatsen. Waar moeien sommigen zich mee.

                Pixelboy

                Comment


                • #23
                  Re: Club Brugge - Zulte Waregem

                  We hebben hier toch ook geen scheidsrechter nodig

                  @ pixelboy:

                  leer ook eens wat (softe) kritiek te verdragen. Er zijn hier andere foto's al veel zwaarder aangepakt. Je weet dat iedereen kijkt naar een rechte horizon.

                  Mij stoort de rechte horizon niet wel dat de speler van club niet scherp is en de andere wel, de d300 kan toch gemakkelijk iso 800, zelfs iso 1000 aan, zo kan je je diafragma wat meer dichtknijpen.

                  Verder zie ik graag meer van je mooie foto's van DE club van het land
                  nikon d300 en d90 met sb800 , nikon 17-55 f2.8; nikon 50mm f1.4 af-s, tamron 180mm f3.5 macro, nikon 70-200 VR f2.8 af-s, nikon 300mm f4 af-s en sigma 50-500

                  Comment


                  • #24
                    Re: Club Brugge - Zulte Waregem

                    Oorspronkelijk geplaatst door ducaudi Bekijk bericht
                    We hebben hier toch ook geen scheidsrechter nodig

                    @ pixelboy:

                    leer ook eens wat (softe) kritiek te verdragen. Er zijn hier andere foto's al veel zwaarder aangepakt. Je weet dat iedereen kijkt naar een rechte horizon.

                    Mij stoort de rechte horizon niet wel dat de speler van club niet scherp is en de andere wel, de d300 kan toch gemakkelijk iso 800, zelfs iso 1000 aan, zo kan je je diafragma wat meer dichtknijpen.

                    Verder zie ik graag meer van je mooie foto's van DE club van het land
                    +


                    Vergeten en vergeven zeker.

                    Comment


                    • #25
                      Re: Club Brugge - Zulte Waregem

                      Oorspronkelijk geplaatst door pixelboy Bekijk bericht
                      Nummerke 141
                      Dan zullen we es ne foto moeten trekken van pixelboy in actie

                      Keep on posting, pixelboy, we love it.
                      Last edited by Joeri De Grande; 4 oktober 2009, 10:15.
                      Canon EOS 1D Mark III | Canon EOS 5D Mark III | Canon 50 F 1.8 II | Canon 85L F 1.2 | Canon 16-35L F 2.8 USM | Canon 24-70L F 2.8 USM | Canon 70-200L F 2.8 IS USM | Sigma 180mm EX IF F 3.5 HSM

                      Comment


                      • #26
                        Re: Club Brugge - Zulte Waregem

                        Oorspronkelijk geplaatst door ducaudi Bekijk bericht
                        Verder zie ik graag meer van je mooie foto's van DE club van het land
                        Zulte-Waregem?? (kon het niet laten, RSCA fan ikke)
                        With Canon, I can (or at least try)
                        Photastic.be ~ Passion for the picture
                        Nieuwe site

                        Comment


                        • #27
                          Re: Club Brugge - Zulte Waregem

                          Oorspronkelijk geplaatst door Hans Swolfs Bekijk bericht
                          Zulte-Waregem?? (kon het niet laten, RSCA fan ikke)
                          rsca? spijtig voor u na vanavond ( kon het ook niet laten )
                          nikon d300 en d90 met sb800 , nikon 17-55 f2.8; nikon 50mm f1.4 af-s, tamron 180mm f3.5 macro, nikon 70-200 VR f2.8 af-s, nikon 300mm f4 af-s en sigma 50-500

                          Comment


                          • #28
                            Re: Club Brugge - Zulte Waregem

                            Oorspronkelijk geplaatst door ducaudi Bekijk bericht
                            rsca? spijtig voor u na vanavond ( kon het ook niet laten )
                            Wat een wedstrijd, een verdiende winnaar, Club Brugge.

                            Comment

                            Working...
                            X