Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Superkarts

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Superkarts





    www.vjimages.be / Canon 40D + EF-S 17-55mm F2.8 IS USM, EF 70-300mm F 4-5.6 IS USM, EF 50mm F1.4, Speedlite 430 EX, Nikon SB-28 (3x) + allerlei toebehoren.

  • #2
    Re: Superkarts

    De eerste heeft een goede actie compo, twee en drie mogen vooraan meer ruimte hebben, vooral de derde, staat hier erg centraal.Kan het zijn dat je vergeten te verscherpen hebt na het verkleinen, nu staat er niets echt scherp op
    Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
    www.cromagnonman.be

    Comment


    • #3
      Re: Superkarts

      Voor mijn part schitterende foto's met als topper foto 1. Heb je voor deze foto's gebruik gemaakt van een statief?
      Portfolio

      Comment


      • #4
        Re: Superkarts

        Oorspronkelijk geplaatst door ndo911 Bekijk bericht
        Voor mijn part schitterende foto's met als topper foto 1. Heb je voor deze foto's gebruik gemaakt van een statief?
        Nee, geen statief gebruikt. Met de EF 70-300mm F 4-5.6 IS USM uit de hand en aangezien het de eerste keer was dat ik zulke snelle karts (gaan tot 250 km/h!) fotografeer op een autocircuit was het inderdaad effe aanpassen. De versnelling van die 'dingen' is fenomenaal en doordat ze zo klein zijn is het niet simpel om ze netjes in het 'vizier' te krijgen (en te houden voor panning shots)!

        @ cromagnonman
        En wat betreft de scherpte. Ze zijn wel scherp, maar ik denk dat het eerder komt door het contrast dat ik toegevoegd heb en de kleine lettertjes op de (kleine) karts dat het lijkt alsof ze niet scherp zijn!
        www.vjimages.be / Canon 40D + EF-S 17-55mm F2.8 IS USM, EF 70-300mm F 4-5.6 IS USM, EF 50mm F1.4, Speedlite 430 EX, Nikon SB-28 (3x) + allerlei toebehoren.

        Comment


        • #5
          Re: Superkarts

          [QUOTE=
          @ cromagnonman
          En wat betreft de scherpte. Ze zijn wel scherp, maar ik denk dat het eerder komt door het contrast dat ik toegevoegd heb en de kleine lettertjes op de (kleine) karts dat het lijkt alsof ze niet scherp zijn![/QUOTE]

          Ze zullen wel scherp zijn uit de camera maar na het verkleinen voor te posten moet je toch eens proberen te verscherpen, het loont de moeite
          Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
          www.cromagnonman.be

          Comment


          • #6
            Re: Superkarts

            er komt een glimlach om mijn lippen, geslaagd dus.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: Superkarts

              Oorspronkelijk geplaatst door cromagnonman Bekijk bericht
              Ze zullen wel scherp zijn uit de camera maar na het verkleinen voor te posten moet je toch eens proberen te verscherpen, het loont de moeite
              Ik zal het eens proberen.
              www.vjimages.be / Canon 40D + EF-S 17-55mm F2.8 IS USM, EF 70-300mm F 4-5.6 IS USM, EF 50mm F1.4, Speedlite 430 EX, Nikon SB-28 (3x) + allerlei toebehoren.

              Comment


              • #8
                Re: Superkarts

                Scherp of niet scherp, de eeuwige vraag en/of discussie...

                Het mag alleszins duidelijk zijn dat er geen sprake is van bewegings-onscherpte.
                Voor de rest vind ik het drie mooie platen met lekkere kleuren en goeie compo's !

                Mijn favoriet ? De eerste vanwege de compo !
                http://www.knstyle.be

                What doesn't kill you, will make you more strong ! ( James Hetfield )

                Comment

                Working...
                X