Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Superkarts
Collapse
X
-
Superkarts
www.vjimages.be / Canon 40D + EF-S 17-55mm F2.8 IS USM, EF 70-300mm F 4-5.6 IS USM, EF 50mm F1.4, Speedlite 430 EX, Nikon SB-28 (3x) + allerlei toebehoren. -
-
Re: Superkarts
De eerste heeft een goede actie compo, twee en drie mogen vooraan meer ruimte hebben, vooral de derde, staat hier erg centraal.Kan het zijn dat je vergeten te verscherpen hebt na het verkleinen, nu staat er niets echt scherp opJe kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
www.cromagnonman.be
-
Oorspronkelijk geplaatst door ndo911 Bekijk berichtVoor mijn part schitterende foto's met als topper foto 1. Heb je voor deze foto's gebruik gemaakt van een statief?
@ cromagnonman
En wat betreft de scherpte. Ze zijn wel scherp, maar ik denk dat het eerder komt door het contrast dat ik toegevoegd heb en de kleine lettertjes op de (kleine) karts dat het lijkt alsof ze niet scherp zijn!www.vjimages.be / Canon 40D + EF-S 17-55mm F2.8 IS USM, EF 70-300mm F 4-5.6 IS USM, EF 50mm F1.4, Speedlite 430 EX, Nikon SB-28 (3x) + allerlei toebehoren.
Comment
-
[QUOTE=
@ cromagnonman
En wat betreft de scherpte. Ze zijn wel scherp, maar ik denk dat het eerder komt door het contrast dat ik toegevoegd heb en de kleine lettertjes op de (kleine) karts dat het lijkt alsof ze niet scherp zijn![/QUOTE]
Ze zullen wel scherp zijn uit de camera maar na het verkleinen voor te posten moet je toch eens proberen te verscherpen, het loont de moeiteJe kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
www.cromagnonman.be
Comment
-
er komt een glimlach om mijn lippen, geslaagd dus.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door cromagnonman Bekijk berichtZe zullen wel scherp zijn uit de camera maar na het verkleinen voor te posten moet je toch eens proberen te verscherpen, het loont de moeitewww.vjimages.be / Canon 40D + EF-S 17-55mm F2.8 IS USM, EF 70-300mm F 4-5.6 IS USM, EF 50mm F1.4, Speedlite 430 EX, Nikon SB-28 (3x) + allerlei toebehoren.
Comment
Comment