Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De eerste heeft een goede actie compo, twee en drie mogen vooraan meer ruimte hebben, vooral de derde, staat hier erg centraal.Kan het zijn dat je vergeten te verscherpen hebt na het verkleinen, nu staat er niets echt scherp op
Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten www.cromagnonman.be
Voor mijn part schitterende foto's met als topper foto 1. Heb je voor deze foto's gebruik gemaakt van een statief?
Nee, geen statief gebruikt. Met de EF 70-300mm F 4-5.6 IS USM uit de hand en aangezien het de eerste keer was dat ik zulke snelle karts (gaan tot 250 km/h!) fotografeer op een autocircuit was het inderdaad effe aanpassen. De versnelling van die 'dingen' is fenomenaal en doordat ze zo klein zijn is het niet simpel om ze netjes in het 'vizier' te krijgen (en te houden voor panning shots)!
@ cromagnonman
En wat betreft de scherpte. Ze zijn wel scherp, maar ik denk dat het eerder komt door het contrast dat ik toegevoegd heb en de kleine lettertjes op de (kleine) karts dat het lijkt alsof ze niet scherp zijn!
www.vjimages.be / Canon 40D + EF-S 17-55mm F2.8 IS USM, EF 70-300mm F 4-5.6 IS USM, EF 50mm F1.4, Speedlite 430 EX, Nikon SB-28 (3x) + allerlei toebehoren.
[QUOTE=
@ cromagnonman
En wat betreft de scherpte. Ze zijn wel scherp, maar ik denk dat het eerder komt door het contrast dat ik toegevoegd heb en de kleine lettertjes op de (kleine) karts dat het lijkt alsof ze niet scherp zijn![/QUOTE]
Ze zullen wel scherp zijn uit de camera maar na het verkleinen voor te posten moet je toch eens proberen te verscherpen, het loont de moeite
Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten www.cromagnonman.be
Scherp of niet scherp, de eeuwige vraag en/of discussie...
Het mag alleszins duidelijk zijn dat er geen sprake is van bewegings-onscherpte.
Voor de rest vind ik het drie mooie platen met lekkere kleuren en goeie compo's !
Comment