Afgelopen vrijdag ben ik naar het altijd gezellige Spa geweest om naar de free practice te kijken van de F1. Natuurlijk viel er wat regen, gelukkig klaarde het 's middags prima op. Ik zag al wat meer topics met F1 en ik heb daarom wat andere foto's uitgezocht. Ben erg benieuwd naar jullie mening.
Meer autosportfoto's vind je op mijn site www.Fotobos.nl
Nr1.
Kan Force India op zondag opnieuw voor een verrassing zorgen? Gemaakt op de rotsen in de oude Bus Stop.
Nr2.
Met de 2009-vleugels zien de auto's er niet echt mooi uit. Toch blijft de Torro Rosso een gave verschijning. Ook gemaakt in de oude Bus Stop.
Nr3.
Het was op vrijdag al gezellig druk. Gaan ze de 70.000 bezoekers halen? Deze foto is gemaakt in Rivage (in de regen) en geeft naar mijn idee wel een aardige sfeerimpressie.
Meer autosportfoto's vind je op mijn site www.Fotobos.nl
Nr1.
Kan Force India op zondag opnieuw voor een verrassing zorgen? Gemaakt op de rotsen in de oude Bus Stop.
Nr2.
Met de 2009-vleugels zien de auto's er niet echt mooi uit. Toch blijft de Torro Rosso een gave verschijning. Ook gemaakt in de oude Bus Stop.
Nr3.
Het was op vrijdag al gezellig druk. Gaan ze de 70.000 bezoekers halen? Deze foto is gemaakt in Rivage (in de regen) en geeft naar mijn idee wel een aardige sfeerimpressie.
Comment