Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Free Practice F1 Spa Francorchamps 28 aug 2009 **UPDATE**

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Free Practice F1 Spa Francorchamps 28 aug 2009 **UPDATE**

Afgelopen vrijdag ben ik naar het altijd gezellige Spa geweest om naar de free practice te kijken van de F1. Natuurlijk viel er wat regen, gelukkig klaarde het 's middags prima op. Ik zag al wat meer topics met F1 en ik heb daarom wat andere foto's uitgezocht. Ben erg benieuwd naar jullie mening.

Meer autosportfoto's vind je op mijn site www.Fotobos.nl

Nr1.

Kan Force India op zondag opnieuw voor een verrassing zorgen? Gemaakt op de rotsen in de oude Bus Stop.

Nr2.

Met de 2009-vleugels zien de auto's er niet echt mooi uit. Toch blijft de Torro Rosso een gave verschijning. Ook gemaakt in de oude Bus Stop.

Nr3.

Het was op vrijdag al gezellig druk. Gaan ze de 70.000 bezoekers halen? Deze foto is gemaakt in Rivage (in de regen) en geeft naar mijn idee wel een aardige sfeerimpressie.
    Last edited by Fotobos; 31 augustus 2009, 11:23.
    www.Fotobos.nl

Re: Free Practice F1 Spa Francorchamps 28 aug 2009

1 en 3 inderdaad geslaagde sfeerfoto's, en nr 2 is lekker gepand!
    ben benieuwd naar de race!
    [FONT="Tahoma"]www.carlopeeters.be

Comment

Verrek die Red Bull wagen in lelijk zeg foto (panning) is daarentegen wel prima gelukt.

Foto 1 zegt me niets eerlijk gezegd, is te druk en het rode in de voorgrond trekt altijd mijn aandacht ... ook is de wagen niet echt scherp heb ik de indruk ?

Foto 3 is schitterend, iedereen met zijn camera in de aanslag om de voorbijkomende F1 te trekken ... een echt sfeerbeeld dat voor mij zo in de boekjes kan

Mark
      Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
      Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Ik heb nog drie foto's als update.

Nr4.

Nr5.

Nr6.
        www.Fotobos.nl

Comment

Re: Free Practice F1 Spa Francorchamps 28 aug 2009 **UPDATE**

Dit jaar was er volgens mij voor het eerst een tribune geplaatst in de bocht Stavelot. Deze tribune was alleen toegangkelijk met een "Steel Ticket". Ik ben benieuwd of iemand daar foto's heeft gemaakt.
          www.Fotobos.nl

Comment

Working...
          X