Deze zijn van de laatste training vandaag.De laatste sessie van de E3000 heeft meer stil gelegen dan er gereden is.In de eerste linkse is men 3 keer uit de bocht gegaan,2 keer heeft de training hierdoor stil gelegen.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
uit de bocht
Collapse
X
-
uit de bocht
www.fotojoel.be
7D,canon 70-200 f2.8,300mm f2.8,10-22,24-105 f4,mono en tripod van velbon,lowepro flipside 400Labels: Geen
-
-
Re: uit de bocht
Da gaat veel kosten mooie actiereeks, voor mij de derde, deze is de scherpsteJe kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
www.cromagnonman.be
Comment
-
effe meer contrast lijkt me beter.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Leuke actie maar volgens mij niets echt uit voor de showcase.
Er ontbreekt redelijk wat scherpte, contrast..
MvgNikon member..
Nikon stuff met het nodige Nikkor en Sigma glas en klein grut..
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thomaske_GLPK Bekijk berichtLeuke actie maar volgens mij niets echt uit voor de showcase.
Mvg
On topic, Jopat je hebt hier de actie goed vastgelegd, een spectaculaire momentopname die je in beeld hebt kunnen brengen en daardoor hebben de foto's een zekere waarde.
De scherpte had inderdaad beter gekund maar ik vermoed dat je nogal geschrokken was toen je dit zag en dat je daardoor je toestel niet meer helemaal onder controle hadEric Van Aerschot BD0730BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thomaske_GLPK Bekijk berichtLeuke actie maar volgens mij niets echt uit voor de showcase.
Mvg
Waarschijnlijk had je jouw toestel ingesteld om pannings (lage sluitersnelheid) te schieten. Heb ik het juist?
Comment
-
mooie reeks van deze onfortuinlijke racer.
goed en snel gereageerd voor het nemen van deze opname.
Comment
Comment